Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto että pitääkin olla nuuka.

Vierailija
30.03.2011 |

Siis mun =)

Etsiskelen uusia huonekaluja isoon yläkerran aulaan ja huonekaluliikeiden hinnat saa hiukset pystyyn. No, ehkä mulla on sitten kallis maku mutta en viitsis laitta 900 euroa jonkin lipastoon.

Nyt sitten haen huutonetistä sopivia tai tuunattavia huonekaluja.

Eikä ole siitä kiinni etteikö olis varaa, sitä on mutta halua ei.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

summia. Olenkin ostanut ja vähän löytänytkin vanhoja, kunnon puisia huonekaluja, joiden hinta on halvempi kuin uuden ja joissa on luonnetta ja ulkonäköä!

Vierailija
2/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia kalustelevyhässäköitä.

Hiljan löysin umpikoivuisen tason, tosin hintaa oli 100 euroa. Mutta takuulla kestää ja sitä voi korjata ja muunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä syksyllä just päivittelin kirjahyllyjen ja vitriinien hintoja!

vaan ei kait se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka ostaa.

Vierailija
4/4 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sotkan lastulevyscheissekin on 200-300e. Ja sitten askon, iskun vielä kalliimmat, kuitenkin melko luonteettomat mööpelit. a i v a n älytöntä.

Pari viimeistä vuotta olenkin kolunnut huutonettiä ja sieltä löydän melkein kaikki huonekalut nykyään ja ne vanhat keskiverto, keskihintaviritykset olen siellä myynyt alta pois nimelliseen hintaan. Eipä tarvitse kaatopaikkaa kuormittaa. Jos en löydä ihan sitä mitä haen, aina löytyy melko hyvä tosi edullisesti. Raaskii tehdä kokeiluja ja sitten kierrättää edelleen.

Olen miettinyt, että olen jotenkin outo/nirso/nuuka, mutta muitakin siis lienee.