Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset! Käytättekö silmänympärysvoidetta?

Vierailija
30.03.2011 |

Olen itse 19-vuotias ja käytän päivittäin, mutta ystäväni pitävät sitä aivan outona... Mitenkäs muut nuoret, käytättekö silmänympärysvoidetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten käyttänyt parikymppisenä enkä käytä nyt 30-vuotiaanakaan.

Vierailija
2/5 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin muutenkaan ole kovin tarkka kosmetiikan suhteen, en esim käytä erikseen päivä- ja yövoidetta, vaan samaa kosteusvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käyttää! Itse olen nyt 21-vuotias ja olen käyttänyt silmänympärysvoidetta jo viitisen vuotta. Ei mitään ryppyvoiteita, mutta silmänympärysiholle pitäisi käyttää eri voidetta kuin muuten kasvoille, silmänympärysiho on niin paljon ohuempi kuin muu iho kasvoissa. Naisen täytyy alkaa käyttää kunnollisia ja laadukkaita kasvovoiteita jo ihan nuoresta, se ehkäisee ennenaikaista rypistymistä.. Ja muistakaa taputella se voide siihen silmien ympärille! :) Tietysti on sitten poikkeuksiakin, mutta itsehän en ota sitä riskiä. Ja sitten tietysti kesällä eri kasvovoiteet kuin talvella.

Vierailija
4/5 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu ihan siitä, miten asian näkee. Sun mielestä "täytyy käyttää", mä taas en pelkää ikääntymisen merkkejä (oikeastaan toivoisin, että niitä vähän tulisi, koska mua pidetään lähes poikkeuksetta ulkonäön perusteella huomattavasti nuorempana kuin olen, enkä pidä siitä).

Käytän kasvoihin samaa kosteuttajaa kuin kehoonkin, nimittäin kookosöljyä. Mä yritän myös vähentää kemikaalikuormaa ja siihen kuuluu kosmetiikan minimointi.

Vierailija
5/5 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 28.

Aloitin kyllä silmämeikin käytön n. 14-vuotiaana, joten reilusti aiemminkin olisi voinut aloittaa silmänympärysgeelinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi