Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun lihavat kutsuu itseään muodokkaiksi

Vierailija
30.03.2011 |

muodokkaat, hah hah, lihava on lihava, eikä mikään muodokas. Muodokas ja kurvikas on ihan eri juttu kuin läski.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tavat tuntea itsesi jotenkin paremmaksi.

Vierailija
2/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodokkaat, hah hah, lihava on lihava, eikä mikään muodokas. Muodokas ja kurvikas on ihan eri juttu kuin läski.

Säälittävää jopa mielestäni.

Rasva ei ole muodokkuutta, vaan se nimenomaan on muodotonta roikkuvaa löllyvää hyllyvää tavaraa, joka peittää kaiken muodon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotakuta toista ylipainoista muodokkaaksi.

Jotenkin läski, valas, lihava jne. nimittelyt eivät vain sovi omaan suuhuni tai ajatusmaailmaani yhtään.

Vierailija
4/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan että se on median käyttämä ilmaisu pikemminkin, kuin lihavien itsensä käyttämä. Opinpa tässä jotain uutta taas.

Kyllä muakin naurattaa, että täällä on naisia, jotka tosissansa kuvittelevat että normaali on sama kuin laiha.

Vierailija
5/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekulle bmi 25 on lihava, minusta se on vielä suht normaali.

Kannattaa myös muistaa, että ns. kurvit ovat pitkälti rasvakudosta. Rinnoissakin se rintakudos on vain osa tissiä, loput ovat rasvaa.

Kun lihoo, myös ne rinnat kasvavat.

Joten joo: voi olla kurvikas, kun on ylipainoa hiukan. Joku kutsuu sitä lievää ylipainoa lihavuudeksi, mutta se ei tarkoita välttämättä, että naisessa olisi löllöä läskiä roikkumassa epäsopivissa paikoissa.

Vierailija
6/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoikka" hah hah haa, kakkosnelonen mikä kakkosnelonen.

Vierailija
7/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisilta se varsin usein häviää.

Ei läskirinnat ja läskitakamus muodokkuutta tee.

Vierailija
8/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta sinäkin ilos revit.

noh,ilkeä ihminen on ilkeä ihminen.minkäs sille voi.

Vierailija
9/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoikka" hah hah haa, kakkosnelonen mikä kakkosnelonen.

Joo, niin tuttua...."Vitsi ku mää oon niiin hoikka, tosi kivaa. Mut miten tää yläosaki on näin rypyssä täs topis? Ja onks näis housuis jotain vikaa ku takapuoles on tyhjää"?

Vierailija
10/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat on yleensä tasapaksuja, toki voi olla ne isot rinnat, mutta ei ne yksissään mitään muodokkuutta tee. Muodokas on sellainen, jolla on oikeasti muotoja, eli on hoikkaa ja sitä muodokasta kropassa. Lihavilla on vaan sitä "muodokasta" joka puolella.

Vierailija
11/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, vaikka sitten kirahviksi. Olen itse kroppaani ja elämääni tyytyväinen.

Onko ap:lla lankkuperse ja oletko ap lauta ja vielä ruma naamastasi, kun pitää lihavia haukkua? Koska jos olisit tyytyväinen, ei sinulla olisi tarve haukkua muita.

Vierailija
12/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kutsuis itseään muodokkaaksi. Se on sellaisten epävarmojen ihmisten sana, jotka ei tiedä, mitä muuta olisi kohteliasta käyttää.

t. rehellisesti lihava

Vierailija
13/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas on täysin eri asia... Ja tottakai lehden kuvissa läskit näyttää hyvältä, kun on kuvankäsittelyohjelmalla tai jollai xxxxxxl-korsetilla saatu läskilöllyt tasaiseksi.

Vierailija
14/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastaajan 10 kanssa täysin samaa mieltä!

Itse olen juuri tuollainen, rinnat on melko isot ja ihan ok, takapuolta on ihan riittävästi ja maha pömpöttää. Jonkunlainen vyötärö kuitenkin löytyy mutta vielä täytyisi saada enemmän läskiä pois niin voisin kutsua itseäni muodokkaaksi.

Mutta nämäkin mitat 171/72 kelpaa mulle mieluummin kuin joku 58 kg. Olin joskus sellainenkin riuku.

Vierailija
15/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat on yleensä tasapaksuja, toki voi olla ne isot rinnat, mutta ei ne yksissään mitään muodokkuutta tee. Muodokas on sellainen, jolla on oikeasti muotoja, eli on hoikkaa ja sitä muodokasta kropassa. Lihavilla on vaan sitä "muodokasta" joka puolella.

ei ole ilkeyttä vai?

ootte varmaa niitä totuudentorvia muutenkin jotka sanovat päin naamaa ihmisille että kyllä ootkin ruma! oi että kun oletkin tyhmä! jne.

hyvä oppi on,että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa voi olla hiljaa.

luuletko,ettei lihavat tiedä olevansa lihavia? ei sitä kenenkään tarvitse ainakaan mulle tulla sanomaan. kyllä mä tiedän sen itsekkin.

Vierailija
16/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo, vaikka sitten kirahviksi. Olen itse kroppaani ja elämääni tyytyväinen.

Onko ap:lla lankkuperse ja oletko ap lauta ja vielä ruma naamastasi, kun pitää lihavia haukkua? Koska jos olisit tyytyväinen, ei sinulla olisi tarve haukkua muita.

Vierailija
17/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia ei saa kutsua lihaviksi, sillä se on haukkumista ja loukkaavaa, mutta on yleisesti hyväksyttyä kutsua laihoja riu'uiksi, laudoiksi jne jne : ))

Vierailija
18/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan lopettako vielä, mä haen nyt popcornia ja nautin siitä mitä tästä vielä kehkeytyy. Mikään ei ole niin huvittavaa kuin akkalauma arvostelemassa painoasioissa toisiaan!

Vierailija
19/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia ei saa kutsua lihaviksi, sillä se on haukkumista ja loukkaavaa, mutta on yleisesti hyväksyttyä kutsua laihoja riu'uiksi, laudoiksi jne jne : ))

Mun mielestä kaikki ihmisen ulkonäköä negatiivisesti kuvailevat kommentit pitäis pitää ihan omana tietona. No okei, yhtä kaveria kutsun kyllä narukädeksi, mutta kun meillä molemmilla on tämmöiset pitkät roikkokädet, niin se mulle suotakoon.

Ja miestä kutsun usein pullukaksi (BMI 18).

Vierailija
20/23 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävyllä? Ja missä on sanottu että laihoja saa haukkuja laudoiksi? Ei missään.

Minua ainakin vituttaa, että lihavia sekä laihoja haukutaan. Mitä ihmiset saa siitä ja mikä on niin huonosti omassa elämässä, että saa siitä iloa, kun haukkuu muita? Itseensä tyytyväinen ihminen ei hauku muita. Ap:llakin on jostakin paha olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä