Sanokaa että teillä muillakin on hankalaa kellojen siirron takia?
Lapset riehuu toista iltaa, ei nukuttaisi, ei millään. Aamulla ne ei tahtoisi herätä mitenkään. Jee!
Kommentit (8)
herätään 7 ja mennään nukkuun 21.00.. Ei se ole mitenkään muuttunut. Ja vielä kun lapset oli tosi väsy lauantaina, niin meni nukkuun puoli tuntia aikaisemmin.
Eilen illalla mies kysyi, laittaako hänkin herätyskellon aamuksi herättämään.
Mä reteenä ilmotin, että kyllä mä omaanikin herään. Heräsinhän mä, mutta tunnin liian myöhään... *paineli torkkua*
kiva, kun illalla ei saa unta, ja sitten pitää nousta omasta mielestään keskiyöllä.
Ei nukuta lapsia eikä itseäni. Nyt vielä nuorempi kitisee sängyssään vaikka olisi pitänyt nukkua jo yhdeksältä. Eilen tehtiin oma ennätys ja herättiin klo 11.30! Normaalisti siis herätään noin kahdeksalta.
jotka aiheesta on tehtailtu, niin on tosiaan maailmankirjat sekaisin nyt jokaisella av-mammalla. Mutta niille on kaikki muutkin asiat vaikeampia kuin keskivertokansalaiselle.
Meillä tosin ei eletä mitenkään orjallisen tarkasti aina saman aikataulun mukaan. Aamuisin herätään vaihtelevasti sen mukaan milloin pitää lähteä liikkeelle, ja illalla voi valvoa vähän pidempään, jos tiedossa on seuraavana päivänä myöhäisempi lähtö. Perheessä on kaksi työssäkäyvää aikuista, koululainen ja päiväkotilainen, eli ei ole kyse edes mistään vapaasta kotonaolosta.
meidän perheellä kenelläkään.
En tajua, miten joillakin elämä kaatuu ja suurin piirtein joutuu hulluinhuoneen teho-osastolle noin vähästä. Miten te mammat oikein selviätte niistä vuotuisista matkoistanne Thaimaaseen? :D Me mennään miehen kanssa valtamerenylilentoja ja tehdään niiden päälle täysi työpäivä tai työviikko.
ja itsellenäkikin on. Ei ole kiva herätä aamuyöstä.