Haluaisin ruveta leikkimään alaluokkaista "itäkeskusmammaa". Vinkkejä?
Kommentit (16)
Miten siitä rahasta kannattaa puhua?
ap
Miten siitä rahasta kannattaa puhua?
ap
leuhki kuinka nyt on sikana rahaa, ja kerro mitä kaikkea mukakallista olet ostanut ja mitä erilaisia merkkivaatteita, muista sanoa hinta ja kuinka pidät sitä pikkuhintana eikä tunnu missään.
TAI
kiroile koko ajan kuinka ei ole rahaa röökiin ja vittu ees saunakaljoja ei pysty ostaan kun kelassa on sössitty ja ei tuu rahaa mistään ja vittu sossukin on sellanen persläpipaikka ettei ne kusipäät tajua mistään mitään siellä ja turpiinsa sietäis saada kun tässä kunnollista väkee pidetään nälässä saakeli
-blondaa tukka epätasaisesti, ja oottele, että juurikasvua on pari senttiä. Älä myöskään käy parturissa turhan tiuhaan, sellanen ylikasvanut tukka on kiva.
-käytä pinkkiä huulipunaa ja sinistä luomiväriä.
-muista ostaa aina mäykky kaljaa ruokaostoksien yheydessä, sekä toppa norttia.
-kiroile joka väliin, vittu käy pilkuksi, pisteeksi ja huutomerkiksi.
-tee ruoka eineksistä. Pyhänä ja juhlapäivänä uunilenkki ja muusi on ehdoton bravuuri. Muina päivinä piisaa roiskeläppä tai potut ja ruskea jauhelihakastike tai makkarakastike.
-käytä korkkareita, marketin huonosti istuvia stretch-farkkuja ja tuulitakin tyyppistä takkia.
-kuuntele Kikkaa ja Frederikiä. Näitä käyt myös laulamassa lähiön kuppilassa karaokessa iltakaljan ohessa.
-töissä olet huoltiksen kassalla, miehesi on rekkakuski. Itse ajat -90 luvun alkupuolen Datsunia tai Toyotaa.
-kaikki tuttavasi ovat samaa sarjaa...
Kakkosena tulee alituinen kiroilu ja viikonloppukännäilyt.
Mä en kyl käyttäis korkkareita vaan huipputrendikkäitä Ainoja tai talvicrocseja (viime talven malli). Ja ehdottomasti kaksi värinen tukka ja käytä paljon pinkkia ja valkoista vaatteissasi.
harjoittele oikea puhetyyli. Ensin venytätät suun leveäksi viivaksi ja pidä se sama jännitys siinä kun auot suutasi. Harjoittele vaikka sanoilla: Ei saatana! Älä puhu kauniisti pienellä äänellä vaan käytä äänessä voimaa tehostamaan vaikutusta.
asun Itäkeskuksen lähettyvillä, enkä ole siellä nähnyt ketään tuollaista, enkä missään muuallakaan.
Minäkin asun tässä Puotilassa, mutta tuollaisia näkee hyvin harvoin. Nämä kuvaukset ovat naispuolisia spurguja, jotka ovat hyvää vauhtia menemässä kassi-almoiksi.
asun Itäkeskuksen lähettyvillä, enkä ole siellä nähnyt ketään tuollaista, enkä missään muuallakaan.
samassa suhteessa olisi tuohon yläluokkaketjuun pitänyt kuvata siniverinen. He ovat yhtä harvassa kuin kassi-almat.
Itäkeskusmaisuudesta on tullut vuosien saatossa oma käsitteensä, adjektiivi. Tosin kun siellä itse pari kertaa olen vieraillut, olen kuullut kahvilassa juurikin tuota sossu pihtaa mun rahojani -keskustelua nuorten äitien suusta. Ei kannata nyt takertua kuitenkaan Itäkeskukseen paikkana. Samaa laatua ihmisiä voi olla ympäri Suomea. Ja nyt haetaan karrikatyyria, tietysti.
ja vedät sitä venäläistä mahurkkaröökiä ketjussa. Samalla voit rupatella naapurin Kaken ynnä muiden paikallisten puliukkojen kanssa jotka istuvat dokaamassa siellä naapuripartsilla. Samalla pidät silmällä omia pentujasi ja huutelet niille välillä " Nico-Petteri perkele heti pois sieltä"
Ruuaksi kelpaa saarioisten maksalaatikko.
aiheina lasten nimet ja miehen, sekä ex.miesten nimet.
Nimeä lapsesi lähiönimillä (J-lakuiset c-kirjaimen sisältävät nimet)
Uhoa suureen äänen, kuinka et KOSKAAN ole lukenut yhtään kirjaa.
Käytä suuria rihkamakorviksia. Hauku naapureitasi, lasten opettajia ja päiväkodin henkilökuntaa, virkavaltaa jne.
-"guccia", "pradaa", "guessia" tms. kaikki mikä vaan voi olla
-korkkarit
-nahkarotsi, lyhytmalli tietty
-tregginsit
-isot korvikset
-paljon meikkiä
-mulattilapsi överisöpöissä ja epäkäytännöllisissä kuteissa(nahkarotsi ehdoton must!)
ryhdy polttamaan tupakkaa, mielellään ketjussa. Kiroile, ahtaudu räikeisiin teinivaatteisiin ja paljasta pintaa, eritoten jos kroppasi ei kestäisi sitä. Sivele itseesi paljon itseruskettavaa, käytä paljon rihkamakoruja, kullanvärisiä ja hopeanvärisiä sekaisin, parit muovihelytkin vielä.
Paljon meikkiä! Tuperaa tukkasi sekaiseksi pehkoksi, värjää punaisella ja mustalla tai ihan blondiksi ja alta mustaksi ja punaista reunoille.
Puhu koko ajan rahasta ja kiroile väliin ja huuda ja mesoa ja juopottele ja kerro juopporeissuistasi kovaäänisesti räkättäen.