Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko retkahdus lähellä :( (tupakasta)
29.03.2011 |
Viimeksi poltin lokakuussa 2009.
Kaiken kaikkiaan mennyt tosi hyvin, ensi viikoista kun pääsi yli.
Kuukauden mulla on mennyt viikossa n. 90 nikotiini purkkaa.
En tajua mikä mua vaivaa. Onko kellään yli vuoden polttamatta olleella selitystä?
Kohtako tulee tunne että on pakko, ihan pakko saada tupakkaa?
Kommentit (2)
muuatman viikon päästä et ajattele tupakkaa juurikaan. Onko sulla stressiä tms?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
retkahdus lähelläkään, kyllä sä selviät.