Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi töissäkin yritetään tasapäistää ihmisiä?

Vierailija
29.03.2011 |

Kaikki on erilaisia ja jotkut ujompia kuin toiset, eivät silti ole yhtään huonompia ihmisiä. Tuntuu, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia nykyään. Eihän sellainen yhteiskunta toimisi. Itse sairastuin masennukseen ulkoisten paineiden takia. Olen aina ollut ujo ja tuntuuu että työelämässä täytyy olla suulas ja reipas ja ym. koko ajan. Eihän sellaista jaksa jos ei luonnostaan sellainen ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutua semmosiin hommiin, missä ei tarvii olla suulas ja reipas jos on tuollainen hissukka.

Vierailija
2/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää

hakeutua semmosiin hommiin, missä ei tarvii olla suulas ja reipas jos on tuollainen hissukka.

ja tuollaisille kiusaajille pitäisi näyttää närhen munat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää

ja tuollaisille kiusaajille pitäisi näyttää närhen munat!

hissukoista närhen munia näyttämään.

Vierailija
4/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko itsellesi kiusaamisesta parempi olo? Vai mikä syynä? Kaikki me samaan multaan joudutaan, et ole yhtään sen parempi kuin joku hiljaisempi tai ujompi. Ja jos on noin lahjoja aukoa päätä niin harmittaako kun ei susta tullutkaan mitään muuta kuin päänaukoja vaikka potentiaalia olisi ollut vaikka mihin!

Vierailija
5/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätöksistään. Jos ei halua puhua ihmisten kanssa, ei pidä hakeutua sellaisiin töihin, jossa oletetaan esim. kokoustamista tai asiakaspalvelua tai tiimityötä.

Vierailija
6/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerropa niitä ammatteja jotka sopivat ujoille? Ja miksei tätä oteta huomioon jo koulussa ja suositella niitä ujoille? Tai jotain koulutusportaaleja . Itse ainakin hakeuduin alalle joka silloin kiinnosti, enkä muuta ajatellut! Olisi jonkun pitänyt sanoa, että et sovi tänne ja tässä sinulle ala. Niin ja siivoamista olen myös tehnyt ja sekään ei ollut se juttuni! Ja muistetaanpa että ujo ei ole yhtään sen tyhmemmpi kuin muut. Ja tarviiko palavereissa kaikkien olla suuna päänä, eihän siinäkään ole järkeä hiventäkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme