Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukuppi kateissa. Menkat alkoi enkä löydä sitä, mihin olen sen laittanut? Apua!

Vierailija
29.03.2011 |

Kohta pitäisi lähteä töihin, mutta en löydä kuukuppia mistään. En muista yhtään mitä tein sille viime menkkojen jälkeen, ei ollut vakipaikallaan. Minne olen voinut sen laittaa? Että pitääkin olla näin hapero pää, eikä tietenkään mitään muitakaan suojia koko talossa, joten kuppi pitäisi löytää :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mennyt sukan sisään sukkalaatikossa niin siksi en sitä parilla ekalla penkomisella löytänyt, varsinkaan kun en sitä sukkalaatikossa yleensä säilyttele

ap, jolle tuli todella kiire töihin aamulla

Vierailija
2/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan kuin joku suppilo. Silloin kun minä olisin tarvinnut ei vielä ollut noita. Kertokaa tyhmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan kuin joku suppilo. Silloin kun minä olisin tarvinnut ei vielä ollut noita. Kertokaa tyhmälle.

Google kertoo kyllä tämänkin. Mutta lyhyesti: kuppi on silikonia (jotkut myös kumia), joten sen pystyy taittamaan pienemmäksi (avonaisena n. tulitikkurasian kokoinen). Sisällä se avautuu ja pysyy paikoillaan syntyneen alipaineen avulla.

Vierailija
4/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vielä, että en siis ole tuon kysymyksen esittänyt.

Vierailija
5/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä mulla mitenkään satu, mutta kaikkihan me olemme erilaisia. Eikä paikallaankaan ollessaan tunnu missään. Se antenninkin kun voi leikata pois törröttämästä. Yksi parhaista keksinnöistä!

Vierailija
6/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaine varmaankin tuntui.

Sen jälkeen ei ole kyllä ikinä sattunut, olen käyttänyt nyt 5v. En ole edes lyhentänyt antennia, ei tunnu koko kuppi yhtään missään; se on nytkin käytössä ja jos en tietäisi, että se on siellä, en voisi käsin koittamatta sanoa onko vai ei:-)

Mutta kuten edellä jo joku sanoi, kaikkihan olemme erilaisia, joten jollakulla muulla se voi toki tuntua pahalta.

Vierailija
7/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertoo kyllä tämänkin. Mutta lyhyesti: kuppi on silikonia (jotkut myös kumia), joten sen pystyy taittamaan pienemmäksi (avonaisena n. tulitikkurasian kokoinen). Sisällä se avautuu ja pysyy paikoillaan syntyneen alipaineen avulla.

siis pestään.

Vierailija
8/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 12 tunnin välein suositellaan tyhjennettäväksi, mutta runsasvuotoisimpina päivinä tietysti useammin. Itse tyhjennän yleensä aamulla, päivällä ja nukkumaan mennessä. Kuukuppikunnan sivuilta löytyy kaikki mahdollinen (ja mahdotonkin) lisätieto.

Vierailija
9/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppärissä?

alusvaatelaatikossa?

yöpöydän laatikossa?

Meikkipussissa?

Vierailija
10/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

astiakaappiin, kun keitit sen viime kerran jälkeen.

Vierailija
11/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä palstalla sitä tuskin tietää kukaan mihin oot sen laittanu!;)

Vierailija
12/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vienynnä, se on barbin tukankuivauskupuna siellä.

Vierailija
13/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma tieto.

Vierailija
14/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran olen sentään tarkistanut ;)

Yöpöytää ei ole, meikkipussi on tarkistettu ja alusvaatelaatikot pengottu. Eikä ollut kuivauskaapissakaan. Kaikki paikat on kyllä ihan mahdollisia, sillä hukkaan tavaroita milloin minnekin

ap, joka jatkaa etsintää

Vierailija
15/15 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin me tosiaan tiedetään, missä se on... Mutta kolme todennäköisintä paikkaa itselläni olisi kupinkeittoastia, matkalaukun sivutasku (jos olen ollut reissussa) ja "se itte". Mulla on kaks kuppia, joten olisin myös voinut laittaa molemmat vahingossa samaan pussiin.