Menkat ja uiminen vesistössä jossa on haita!
Tulipa taas ajatus mieleen! Käytän tamponia mutta uskallanko uida menkkojen aikana, haistaako hai kuitenkin veren?
Kommentit (10)
Muutenkaan en uisi paikassa, jossa on haita. Muistissa on vielä taannoiset Egyptissä tapahtuneet hain hyökkäykset turstien kimppuun.
kuvittelee 140 kiloisen AP:n tampaksin naru lepattaen punaista vanaa jättäen hailauman seuratessa. REPS!
Kyllähän ne hait käy joskus aika rannassakin.. ap
Itse en ehkä varmuuden vuoksi menisi. Tai ehkä jos kuuma, niin ihan rannassa voisin käydä vilvoittelemassa.. Ja jos on paljon porukkaa uimassa, niin sitten ehkä vielä helpommin.
kuvittelee 140 kiloisen AP:n tampaksin naru lepattaen punaista vanaa jättäen hailauman seuratessa. REPS!
naiselle noin käynyt, mutta siitä on muutama vuosikymmen aikaa. oli menkat, meni uimaan, hai kävi kimppuun.
hailla hyvä hajuaisti, ja jos menet uimaan esim veneestä jyppäät merellä, niin miksei voi vaikka hai hyökätä,
mut kai nyt normituristi lähinnä rannalta uiskentelee???
ja tosiaan mä ajattelisin niitä bakteereja : (
ku sile vedessä lilluu satoja ihmisiä, lapsia ne kakkii pissii, ei pese itseään enne, jne jne
eli siirtäisin menkat pois loma-ajalta
muutenkin inhottaa jos lomalla valuu kun niagara, menee ilo lomasta, kun maha kipee ja hikoileeja saa pelätä et valuu yli ja etsii siistii vessaa jne jne
Peseydyt kunnolla ennen uimaan menoa. Kyllä ne hait sen kestää. Uikoon pidemmälle, jos rupee oikein pahalta tuntumaan.
Edes Thaimaassa ei ole ollut ongelma.
Veneretkilläkin käydään ja tosiaan keskellä merta hypitään uimaan.
Mitä vanhemmakai sitä tulee niin sitä pelokkaammaksi :( ap
mihis meinaat mennä uimaan ??
ei ne hait siin rantaviivassa ui ;)
mä pelkäisin menkkojen aikana enempi pöpöjä ;)