Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen - miltä tämä Sinusta tuntuu?

Vierailija
29.03.2011 |

Nainen, miltä tuntuu, kun omalla rakkaalla on pieni penis?

-Oletko asian hyväksynyt vai harmittaako?

-Kaipaatko isompaa vai nautitko oman miehesi kanssa?

-Onko miehen peniksen koko tabu suhteessanne vai pystyttekö asiasta yhdessä keskustelemaan?

-Miten miehesi itse penikseensä suhtautuu?

-Oletteko pyrkineet korvaamaan puuttuvia senttejä apuvälineillä tms.?

-Minkä kokoinen miehelläsi on?

Syy, miksi näitä tiedustelen on se, että uudella miehelläni on kovin pieni eikä asia minulle ole ihan helppo ja kaipaisin toisten naisten näkökulmia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on myös pieni, mutta ei se mitään. Olemme korvanneet puutteen suuseksillä. On ihan kiva illalla odottaa miestä suihkusta, kun tietää että saa juuri pestyn terskan suuhunsa. Pientä on kiva imeä laukeamiseen asti. Myös mieheni imee klitoristani ja antaa käsihoitoa samalla niin että laukean. Ei siinä sitten panemiselle ole tarvetta.

Vierailija
2/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuo ei kyllä tulisi kysymykseenkään.

Pillua on saatava. Se on koko homman idea. Ei ole mitään kiihottavampaa kuin se näköala doggy stylessä.

Ei siinä sitten panemiselle ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen täytyy olla varsinainen prinssi jotta muut avut korvaavat kovin pienen nakin.

Itse olen hyperseksuaalinen ja olin saman dileman edessä taannoin. Rakastelu oli muutenkin pettymys kun kolmekymppinen mies panee kuin teinikani kiimassa. Muuten kyllä synkkasi mutta, mutta.. Pakko myöntää että huono seksielämä vaivasi minua niin paljon että se heijastui sitten muuhunkin suhteeseen ja päätin suhteen aika lyhyeen. En koskaan kertonut miehelle perimmäisiä syitä vaan annoin kliseisen tarvitsen-omaa-aikaa-höpinän.

Kysymys on hankala kovin monelta kantilta. jos haluaa parisuhdetta niin miksipä ei sietäisi pientä jos muuten asiat kunnossa eikä seksi ole niin tärkeää. Toisaalta hyvää seksiseuraa kyllä löytyy ilman parisuhteen vaatimuksia. Jokainen löytäköön itselleen sopivimman ratkaisun.

Vierailija
4/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen täytyy olla varsinainen prinssi jotta muut avut korvaavat kovin pienen nakin.

Mikä on sinulle "kovin pieni nakki"?

Vierailija
5/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alle c4 cm paksu (alle 12 cm ympärys) ja pituus alle 13 cm pn aikalailla prinssinnakki-tasoa.

Mikä on sinulle "kovin pieni nakki"?

Vierailija
6/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alle c4 cm paksu (alle 12 cm ympärys) ja pituus alle 13 cm pn aikalailla prinssinnakki-tasoa.

Olet oikeassa. Harmi vain, että tuo taitaa olla aika pitkälti kotimaista keskitasoa. Tai sitten minulla on vain käynyt huono tuuri. Aika helvetin monta kertaa.