Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin jo varma että äänestän persuja

Vierailija
28.03.2011 |

Tänään huomasin että persut eivät kuitenkaan ole minun valintani. Kun joukossa on tyyppejä jotka selvästi ovat rasisteja, niin kiitos ei. Minun ääneni ei auta persuja valtaan.

Ei sen puoleen, en kyllä tiedä mikä olisi parempi vaihtoehto.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue AP tämä blogiteksti ja kerro onko se sinusta rasistinen?

http://www.halla-aho.com/scripta/maahanmuuttopolitiikan_juridis-moraali…

Muutkin saa tietysti kommentoida :)

Vierailija
2/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuton hillitseminen ei ole rasismia. Hallitsemattomasta maahanmuutosta seuraa rasismia, kun kaksi tai useampaa erilaista, paikoin tasavahvaa kulttuuria yrittävät päästä niskan päälle. sosiologien mukaan ongelmat alkavat, kun vähemmistöä on yli 20%. Silloin eivät enää halua sopeutua, vaan haluavat oman järjestyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä ehdokkaat omasta vaalipiiristäsi..miten se muuten vaikuttaisi äänestysintoosi?

Muistakin puolueista löytyy maahanmuuttokriittisiä..

Turhan epäasiallista kieltä käyttäviä/sivistymättömiä taas ei pidä äänestää

KD tai Keskusta toinen vaihtoehto?

Keskusta mahd. suurimpana puolueena tuskin haluaa enää kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen

Vierailija
4/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikonut antaa ääneni perussuomalaisille. Heillä on paljon hyvääkin, maahanmuuttokritiikin ymmärrän, vaikka mieheni onkin mamu. mutta rasistiselle puolueelle en ääntäni anna. jotkut ehdokkaat niin selkeän rasistisia

Vierailija
5/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muissa puolueissa ole rasisteja?? Piilorasismi on pahinta ja sitä on joka puolueessa. Kukapa ei tilipussisna eteen valehtelisi..

Vierailija
6/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on avoin rasismi joka lisäksi pyrkii apinan raivolla levittäytymään jokapuolelle yhteiskuntaa :(.

Vierailija
7/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei väliä asiasisällöistä.

Vierailija
8/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Vihreät ja vasemmistoliitto ovat aika systemaattisesti vastustaneet kaikkia syrjiviä aloitteita ja myös muuten puhuneet vähemmistöjen puolesta. Samoin, omaksi yllätyksekseni Suomen Kommunistinen puolue on linjauksissaan erittäin suvaitsevainen ja kannattaa solidaarisuutta ihan kansainväliselläkin tasolla.

Vähän OT, mutta yllätyin tosiaan tästä SKP:stä. Kuuntelin "vaihtoehtopuolueiden" tenttiä YLEltä ja Yrjö Hakanen oli itseasiassa minun, vihervasemmistolaisen suvaitsevaisuutta, ymnpäristökysymyksiä ym. tärkeänä pitävän kaupunkilaisnaisen kanssa samaa mieltä oikeastaan kaikista käsitellyistä kysymyksistä. Olin aika ällikällä lyöty, olin kuvitellut että kyseessä on jonkun sortin ukkoontunut hihhulipuolue. Kommunistinen Työväenpuolue vaikuttikin tentissä juuri tältä, mutta Hakanen oli oikeasti todella älykkään oloinen tyyppi. Kävin katsomassa SEY:n vaalikyselyä, ja kävi ilmi että Hakanen kumppaneineen kannattaa jopa eläinten oikeuksia.

Vierailija
9/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko ajan ihmetellyt, miten ihmiset eivät näe tuo Soini-hypetyksen taakse. Etenkin nyt, kun Soini ja Persut on (pyydettyään) otettu mukaan suurien puolueiden vaalikeskusteluihin jne. huomaa, kuinka heppoisilla eväillä ollaan liikenteessä. Jo se, että 15-vuotiaan tytön kysymys saa Soinin ärsyyntymään ja suutahtamaan, kertoo paljon niistä paineista joita suosio tuo väistämättä tullessaan. Nuo paineet pitäisi vain pystyä kestämään.

Vierailija
10/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ihmiset saattavat muuttaa mieltään useastikin.

Muutosta ei tule koskaan tapahtumaan jos äänestetään aina niitä samoja puolueita.

Vierailija
11/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosta ei tule koskaan tapahtumaan jos äänestetään aina niitä samoja puolueita.

Mutta on alkanut tuntua siltä että se muutoksen suunta jota persut tarjoavat, ei olekaan se mitä itse haluan.

ap

Vierailija
12/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaalitentissä Kalevi Helo jännitti niin kauheasti että ei oikein meinannut saada sanaa suustaan, mutta hyviä tyyppejä on listoilla.

Vierailija
13/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on alkanut tuntua siltä että se muutoksen suunta jota persut tarjoavat, ei olekaan se mitä itse haluan.

ap

Vaan katsot jonkun sopivamman vaihtoehdon :)

Toivottavasti kuitenkin aiot äänestää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi