Deitti-ilmoituksessa ei taida kannattaa kehua ruoanlaittotaitoa? Vai kannattaako?
Ettei ne pullukaksi luule, kun olen kuitenkin hoikka kuin pajunvarsi :)
Kommentit (19)
jos haluat tasavertaiseen suhteeseen, ei ehkä kannata paljon hiiskua:)
.. ja muutenkin tuoda esille itselle tärkeitä asioita. Jos etsii pitkäaikaista suhdetta.
Mies valkkaa itselleen kokin, ja sitten olet kusessa loppuelämäsi. Se tarkoittaa että miehen ei tarvitse tehdä mitään, sinä olet kokkina ja palvelijana miehelle, ja hän saa kaiken valmiina eteensä.
Täällä taitaa liikkua vähän liikaa elämäänsä pettyneitä naisia.
Mä mainitsisin ruoanlaiton, koska oikeasti pidän sitä harrastuksena. Se on jotain, mistä nautin ja mitä vapaa-ajalla teen jonkin verran. En mainostaisi niinkään ruoanlaittotaitoa, vaan kiinnostusta ruokaan ja ruoanlaittoon. Ja jos joku sen perusteella luulee lihavaksi, niin enpä jää kauheasti sellaista tyyppiä kaipaamaan.
vaikka tunnustin olevani ihan tumppu keittiössä.
Mutta noloa olis jos syöttiin tarttuu joku huippuluokan keittiömestari, ja kun kokkatte yhdessä niin huomaat että et ehkä sittenkään ole niin "superhyvä".
Serkku toi kesällä näytille uuden tyttöystävän ja kehui että tyttö on ravintola-alalla ja tulee auttamaan keittiössä. No otin sen avuksi ja oli sitten viimeinen kerta. Siitä mitään hyötyä ollut, ei se osannut alkeellisempiakaan hygieniatapoja ja jätti hirveän sotkun jälkeensä.
Kyllä olivat ylpeitä antamastaan avusta koko illan.
Eikö sellainen ansaitse rakkautta?
Kyllä minä pidän tärkeänä taitona ruuanlaittoa, leipomista, kodinhoitoa. Laitamme miehen kanssa usein ruuan yhdessä ja työnjako toimii. Mies ei leivo, mutta minulle se on ollut vuosia mukava harrastus.
Kodin siisteyden suhteen olemme samanlaisia eli keittiö pitää olla siisti, tavarat muutenkin kohdillaan.
Jos myös kokkaisit miehelle mielelläsi, niin kehu toki ruuanlaittotaitoasi. Kyllä se on tärkeä taito ja tuskin sinua pullukaksi sen takia luulevat. Pikemminkin innostuvat, että sä laitat niille sitten hyvää ruokaa.
etten houkuttelisi passattavia miehiä. Laitan siis mielelläni ruokaa, mutta en halua sen olevan se houkutin jonka takia mies minuun haluaisi tutustua.
etten houkuttelisi passattavia miehiä. Laitan siis mielelläni ruokaa, mutta en halua sen olevan se houkutin jonka takia mies minuun haluaisi tutustua.
Milläs sä sitten miestä houkuttelet? Seksillä? Kauneudella? No entäs jos itse kyllästyt seksiin ja menetät halusi ja kauneuskin katoaa. Ruoanlaittotaitoa ei varmaan sentään menetä.
Mutta ennemminkin voisin kuvitella, että ilmoituksesta innostuu helpommin pullukammatkin miehet.
Mutta itse en pidä noita ulkonäköjuttuja tärkeimpänä asiana, joten sen jälkeen en näekään mitä huonoa voisi olla siinä, että toinen kokkailee. Hyvä asiahan se on kaikin puolin.
jotta ilmenee ettet ole pullukka. Siis jos se on tärkeää tuoda esiin.
Itse olen tumpelo keittiössä (nainen) ja ruuanlaittotaitoinen mies sais ehdottomasti plussaa! Varmaan siinäkin tapauksessa vaikka osaisin ruokaa laittaa itsekin
Milläs sä sitten miestä houkuttelet? Seksillä? Kauneudella? No entäs jos itse kyllästyt seksiin ja menetät halusi ja kauneuskin katoaa. Ruoanlaittotaitoa ei varmaan sentään menetä.
En mainitsisi kokkaustaidoista, vaikka ne ihan kohtuulliset ovatkin. Kauneuskin on ihan toissijaista, vaikka onkin ihan kohtuullisen hyvännäköinen. Mieluummin etsisin sivistynyttä kumppania, jolla älykkäitä ja viihdyttäviä harrastuksia, kiinnostunut erilaisista kulttuureista, politiikasta ja maailman ilmiöistä. Tärkeintä on, että olisi edes yksi yhteinen harrastus tai juttu, joka ei olisi ruoka, seksi tai ulkonäkö. En olisi voinut kuvitellakaan ottavani puolisoksi sellaista henkilöä, joka ei osaa esimerkiksi keskustella monipuolisista aihepiireistä.
mutten halua sovinistimiestä, joka haluaa minut vain keittotaitojen takia. Eli olisin hyvin hipihiljaa asiasta!
Ja muutenkin tuo kuulostaa hassulta... Ennemmin muotoilisin sen niin, että olen kiinnostunut ruoanlaitosta tms. enkä "myyntipuhemaisesti", että keittotaidoilta huippuluokkaa. :D
on mun ykkösharrastus, eli kyllä kehuisin sitä. En tajua miten hyvästä kokkailutaidosta seuraisi ajatus ylipainosta. Ruuanlaittajat kunnioittavat ruokaa eivätkä mätä suuhunsa mitä sattuu :)
Minuun miehenä kyllä tekee vaikutuksen jos nainen osaa laittaa ruokaa ja leipoa ;)
Itse osaa tehdä ruokaa ja minulla on ollut suhteissa aina huonompi ruoan laittaja. Etsisin siis ihan tavallista kumppania jolla olisi monenlaisia taitoja, ruoanlaitto siis iso plussa!
Kahta asiaa - seksiä ja ruokaa. Eli ruoanlaittotaidoilla pääset kyllä jo pitkälle :)
Kahta asiaa - seksiä ja ruokaa. Eli ruoanlaittotaidoilla pääset kyllä jo pitkälle :)
Kilotko ne on tärkeimmät?