Onko joku bändi tai artisti jonka musiikki ärsyttää aivan erityisen paljon?
Itselle superinhokki on Vicky Rosti ja erityisesti se Charlie Brown-biisi.
Kommentit (44)
kaikki kiljuvat tai rääkyvät jotenkin kamalasti, äänensä eivät ole kauniita.
Suurlähettiläät ovat myös hirveät, kuten joku sanoi, "itkuvirsiä" kaikki.
Yöstäkään en tykkää, saman asian vuoksi.
Hanna Pakarisesta en tykkää koska on jotenkin ihan liian äijämäinen ja se heijastuu jotenkin lauluihinsa (ainakin mun mielestä :D )
"vieläkö on villihevosia....?" ?
Se pitäis kyllä lailla kieltää!!!!
Tais olla hänen ainut hittibiisinsä. Vai muistaako joku muita? Tauskikin on aika kamala, hyh. #2
Nylon beatin kummatkin laulajat soolouralla. Menee aiva kylmät väreet tästä Erinin uudesta kipaleesta laulettuna nasaaliäänellä "vanha nainen hunningolla". Sitten inhokkeja on myös Novassa puhkikulutetut Mamba ja Yö. Myös Anna Puu on oikein superinhokki!
eikö se ole se joka joikaa, että sydämeeni osuman teit (tai sait, tai jotain..)
aargh. en osaa edes sanoja, kun käännän niin nopeasti aina kanavaa, jos toi biisi alkaa soida
Hänen ainoa hyvä biisinsä on ollut se eka hitti, Just dance tms. Sen jälkeen kaikki kappaleet on saaneet inhonväristykset kulkemaan ympäri kehoa. Radiokana kääntyy heti kun jonkun hänen biisin kuulen.
Jani Wikholm. Kirka on toinen, se vaan huutaa. Pitää kääntää kanavaa jos jomman kumman musiikkia sattuu kanavalta tulemaan.