Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIssä kunnossa hampaanne ovat?

Vierailija
28.03.2011 |

Onko paljon reikiä? Juurihoitoja? Poistettuja hampaita? Kuinka usein käyt hammaslääkärillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettuja on yksi viisaudenhammas kaikki muut kolme viisaria vielä tallella. Hampaani ovat tasaisen kauniit ja juuri eilen valkaistu.

Hammaslääkärillä käyn kerran vuodessa paitsi jos jotain ilmenee niin tietenkin useammin.

Vierailija
2/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kävin säännöllisesti kerran vuodessa. Maksoi 100 kruunua ja aina otettiin kuvat. Ei ollut reikiä eikä muutakaan ongelmaa. Nyt ei ole omaa hammaslääkäriä ja tuo lääkäri on mennyt jo eläkkeelle.

Kävin pari vuotta sitten hammashoitajalla poistattamassa hammaskiveä...

That's it!

Ennen oli sukulaisia hammalääkäreinä ja hampaat siis silloinkin aina kunnossa...mut nyt menee kyllä retuperälle...vaikka ei ole ollut reikiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ihan hyvässä kunnossa ovat, nyt kun taas ovat hoidettu. Ja suuhygienia on kunnossa, mulla vaan tulee reikiä vaikka mitä tekisin. Osasyynä suun kuivuus, mihin ei oikein mikään auta, vaikka olen kokeillut vaikka mitä aineita. Mulla oli puolet hampaista paikattu jo joskus 10-vuotiaana.

Vierailija
4/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä hammaslääkäri joo joo.

Laitatko linkin mistä voin tarkistaa väitteesi 100 kruunun hamppilääkärikäynnistä

Vierailija
5/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kävin säännöllisesti kerran vuodessa. Maksoi 100 kruunua ja aina otettiin kuvat. Ei ollut reikiä eikä muutakaan ongelmaa. Nyt ei ole omaa hammaslääkäriä ja tuo lääkäri on mennyt jo eläkkeelle.

Kävin pari vuotta sitten hammashoitajalla poistattamassa hammaskiveä...

That's it!

Ennen oli sukulaisia hammalääkäreinä ja hampaat siis silloinkin aina kunnossa...mut nyt menee kyllä retuperälle...vaikka ei ole ollut reikiä...

Et löydä hammaslääkäri joo joo.

Laitatko linkin mistä voin tarkistaa väitteesi 100 kruunun hamppilääkärikäynnistä

Vierailija
6/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaani ovat hoidetut, mutta kiistämättä tummentuneet ja rumat. Yksi juurihoidettu hammas, joka on tummunut. Kiillevaurioita on aika lailla. Uusia reikiä ei kuitenkaan enää juuri tule, koska hoidan hampaitani huolellisesti harjaten ja langaten. Kunpa minulle olisi opetettu se jo lapsena, mutta ei.