Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreiltä kaikki valta pois mikä jollakin tavoin kytkeytyy ihmisen taloudelliseen tilanteeseen.

Vierailija
28.03.2011 |

Hoitakoot vain ihmisten kroppaterveyttä! Psykiatrit ovat vihon viimeisiä. Ja tyhmyyttä on niin rajattomasti...

Mä luulin, että lääkkikseen pääsee todella fiksut, mutta todellisuus on pannut miettimään, että mitä ihmeen porukkaa sinne oikein otetaan...

Ja sekin vielä, että jos pyytää lääkäriltä henkilöllisyystodistusta ja kysyy missä on saanut koulutuksensa niin se tekee diagnoosin potilaalle, että tällä on harhoja...Hulluutta!!!

Olen kohdannut just sellaisia räkänokkalääkäreitä, joilla koulutus jostain kommarimaasta...ja siellähän mielisairaaloita käytettiin, niin...en edes viitsi mainita enää, että mihin...

Olin just taas sellaisen lääkärin luona, joka ei sitten saanut tehdä potilaalle mitään, ei edes ehdottaa tutkimusta...ei tutkita, oli tyly vastaus...

No sen jälkeen kun mun sukulaislääkärit - siis ihan henkilääkärini - kuolivat, niin en olekaan saanut mistään lääkäripalveluja...itse tein suolistokasvaindiagnoosinikin...ja muut diagnoosit...itselleni...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä