Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Shingler ja Kemikaalicocktail-blogi on totuus!

Vierailija
28.03.2011 |

Noora on lisäksi messias!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden asian fanaatikko

varmaan omasta mielestään aina oikeassa, ihmistyyppinä sellainen

Vierailija
2/25 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös on alkanut ärsyttämään

Nooran blogi ja koko tyyli. Samaa mieltä aiempien kirjoittajien kans täällä, ja edellä esitettyjen asioiden lisäksi mä suuresti ihmettelen milloin Noora ehtii viettää oikeasti aikaa lapsensa kans??

Jos ei ole töissä, treeneissä, työmatkalla, kilistelemässä, välivuosisynttäreitä ym kissanristiäisiä juhlimassa, makaa kauneuskäsittelyissä jne jne jne....? kysyn vaan. Olen kotimamma yhdelle lapselle itse ja silti tuntuu etten ehdi olla tarpeeksi lapseni kans kun on kotonakin jo uksistään niin paljon puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen kyllä yhä blogia, mutta mua ärsyttää NS:n ehdottomuus, tiukkapipoiuus ja itsekeskeisyys. Tänäänkiin alkaneessa arvonnassa pitää tietää, millä riiiteillä _Noora Shingler_  suorittaa jonkin saatanan puhdistuksen...

Vierailija
4/25 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin blogia, mutta lopetin siinä vaiheessa, kun esitti totena sen, että MS-taudista voi parantua ruokavalion avulla.

Hommahan on todellakin niin, että MS-taudin aiheuttama vahingot ovat peruuttamattomia, ei niistä voi enää parantua. Ruokavalio saattaa auttaa oireisiin, mutta ei paranna.

Hänellä ei myöskään ole kemianalan koulutusta,mutta esiintyy asiantuntevana kemistinä.

Vierailija
5/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran tarina on liiankin tuttu... samantyyppisillä ruokavaliomuutoksilla sain itse monet vatsavaivat häipymään. Ei tätä voikaan uskoa, ennen kuin itse on kokenut tai on ollut tarve kokeilla. Toiset eivät sairastu mistään ruuasta, jolloin on mahdotonta päätellä toisten puolesta, mikä toimii.

Vierailija
6/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen totuutensa pitää olla muidenkin totuus?

Vierailija
7/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeisen vuoden - kahden aikana on jotenkin maku mennyt.

Ensinnäkin on alkanut ärsyttää asiantuntemattomuus ja hirveä vouhotus.

jos blogi vielä toimii YLE:n otsikon alla, bloginpitäjällä pitäisi olla velvollisuus tarkistaa asioiden oikeellisuus, ennenkuin esittää niitä faktoina.

Ehkä vielä enemmän on ärsyttänyt juuri se fanaattisuus, ja jonkinlainen "jeesustelu" ja takinkääntäminen.

Esim. autonomistajat blogisti haukkui pari vuotta sitten, mutta hups, kun HÄN ITSE tarvitsi autoa mökkireissuja varten, asia onkin silloin ok.

Ja eriäviä mielipiteitä ei siedetä, ei sitten yhtään.

Jos olet toista mieltä olet URPO.

Todella sääli että blogi on mennyt tällaiseksi, alkuaikoina se oli mielenkiintoista ja raikasta luettavaa, josta sai paljon ideoita.

Vierailija
8/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haukkui autonomistajia vielä viime vuonna alkuvuodesta, mutta kesällä ostivat jo auton.

jos blogi vielä toimii YLE:n otsikon alla, bloginpitäjällä pitäisi olla velvollisuus tarkistaa asioiden oikeellisuus, ennenkuin esittää niitä faktoina.

Ehkä vielä enemmän on ärsyttänyt juuri se fanaattisuus, ja jonkinlainen "jeesustelu" ja takinkääntäminen.

Esim. autonomistajat blogisti haukkui pari vuotta sitten, mutta hups, kun HÄN ITSE tarvitsi autoa mökkireissuja varten, asia onkin silloin ok.

Todella sääli että blogi on mennyt tällaiseksi, alkuaikoina se oli mielenkiintoista ja raikasta luettavaa, josta sai paljon ideoita.

Vierailija
9/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- väitettiin että hiivauute on karrageeni

- hiivauutteesta ei muuten mainittu sanallakaan, vaikka sisältää glutamaattia siinä missä natriumglutamaattikin

- lisäksi aiheeseen olisi mielestäni sopinut myös tekstiileistä vouhottaminen

Vierailija
10/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut ostaa kirjan, kun ajattelin että kirjassa sentään on oikeaa tietoa, mutta jos onkin samaa tuulesta temmattua juttua kuin blogissa, niin en ostakaan.

Vierailija
11/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja on alan ihminen ja teksti tutkittua tietoa.

Vierailija
12/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä Marjoja ja mascaraa- kirjaa? Olin ajatellut ostaa kirjan, kun ajattelin että kirjassa sentään on oikeaa tietoa, mutta jos onkin samaa tuulesta temmattua juttua kuin blogissa, niin en ostakaan.

En muita räikeitä virheitä huomannut kuin tuon hiivauute = karrageeni (s. 84), mutta enpä mene vannomaan että tietäisin itsekään mikä on oikeaa, mikä väärää tietoa. Uskomatonta että yksikin tuollainen virhe pujahtanut teokseen. Ja mua ainakin ihan oikeasti kiinnostaisi tietää tuosta hiivauutteesta enemmän - justhan on ollut lehdissä juttua että koulut muka lopettavat natriumglutamaatin käytön, ja käyttävät sen sijaan hiivauutetta! Ei mitään järkeä! Mutta MIKSI Noora vaikenee koko lisäaineesta? Outoa!

Vierailija
13/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haukkui autonomistajia vielä viime vuonna alkuvuodesta, mutta kesällä ostivat jo auton.

Niin ne mielipiteet muuttuu auton suhteen kun saa lapsia. Monilla muuttuu elämä aika vaikeaksi siinä vaiheessa kun ruokaa yms pitää kantaa kotiin suurempia määriä ja käydä vaikka sukulaisissa kauempana koko perheen voimin. Yksin tai kaksin on aika kevyttä matkustaa ja käydä ostoksilla. Mutta toki niitäkin perheitä on, jotka autoa eivät hanki. Monilla vain hajoaisi pää, ellei sitä olisi.

Vierailija
14/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain merkittävää?

Vierailija
15/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita hetkiä on se, kun joku kommenteissa oikaisee hänen sanomisiaan ja selittää ne kohta kohdalta vääriksi.

Hänen asiansa on ihan oikea, mutta osittain tiedoissa puutteita, ja ylipäätään raju ehdottomuus on vähän ahdistavaa. Hän taisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kun pääsi Ylelle pitämään blogia. Kemikaalikimara on minunkin mielestäni parempi.

Vierailija
16/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa, mutta aika pian alkoi mustavalkoinen asenne ja muidenkin mainitsema asiantuntemattomuus ärsyttämään. Odotin toimittajan pitämältä blogilta enemmän. Lopullisesti poistin blogin kirjanmerkeistä, kun huomasin bloginpitäjän suosikeissa Antti Heikkilän sivut :D

Toinen ärsyttävä asia oli mukamas kulutuskriittinen asenne. En näe eroa sillä, esitelläänkö blogissa merkkivaatteita vai luomukosmetiikkaa, samanlaisessa merkkihuumassa ja brändiloukussa ovat kummankinlaiset kirjoittajat.

Vierailija
17/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa, mutta aika pian alkoi mustavalkoinen asenne ja muidenkin mainitsema asiantuntemattomuus ärsyttämään. Odotin toimittajan pitämältä blogilta enemmän. Lopullisesti poistin blogin kirjanmerkeistä, kun huomasin bloginpitäjän suosikeissa Antti Heikkilän sivut :D

Toinen ärsyttävä asia oli mukamas kulutuskriittinen asenne. En näe eroa sillä, esitelläänkö blogissa merkkivaatteita vai luomukosmetiikkaa, samanlaisessa merkkihuumassa ja brändiloukussa ovat kummankinlaiset kirjoittajat.

Vierailija
18/25 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nora Shingler, mutta kuka ihme on Antti Heikkilä ja miksi hänen nimensä suosikkilistassa on raskauttavaa?

Vierailija
19/25 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkäähän lukemaan Kemikaalikimara- nimistä blogia.

Aika lailla samoja aiheita, kuin Kemikaalicocktailissa (paitsi muoti- ja shoppailuesittelyjä) mutta ehdottoman asiantuntevasti tehtyjä.

Tosin Kemikaalikinmaran kirjoittaja on kemian alan ammattilainen, silti on ärsyttänyt Shinglerin vouhottaminen, ihan kuin oikeasti tietäisi jotain asioista, vaikka jutut on enimmäkseen kritiikitöntä vouhotusta.

Vierailija
20/25 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sittemmin alkoi todella vituttaa kirjoittajan asenne toisinajattelijoita kohtaan. Auton omistajat ovat hirviöitä, jokainenhan voi valita asuinpaikkansa niin, ettei autoa tarvitse, ja välmisruokia lapsilleen syöttävät äidit ovat pahantekijöitä. Sitten jos olet eri mieltä, nimitetään urpoksi. Ihan hirveä asenne tuolla Shinglerillä muita (ei tavalla toimivia) ihmisiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi