Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako isäntäväki pitää nyyttäreistä ylijääneet ruoat itsellään?

Vierailija
28.03.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa ei välttämättä kaikkea ehdi syödä ennenkuin pilaantuu. En siitäkään loukkaantuisi jos joku pyytäisi jämiään takaisin, itse en kyllä kehtaisi näin tehdä.

Vierailija
22/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse harvemmin mutta ok:han se on. Isolle vierasjoukolla on työlästä tehdä esim. yksin ruokaa ja mielestäni se on tärkein syy nyyttärien järjestämiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä musta sellaisessa tilanteessa jos ruokaa jää oikeasti läjäpäin yli, isäntä on käytännössä yrittänyt tunkea osaa siitä vieraille ettei menisi pilalle.

Itse en kehtaisi pyytää, mutta saatan ottaa jos tarjotaan.

Vierailija
24/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin on jäänyt mun eväistä avaamatta sen voisin viedä kotiin mukanani.

Vierailija
25/25 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen työssäkäyvä nyyttäreitä pidä? Eikö tuo ole köyhien opiskelijoiden ja teini-iän juttu. Retkinyyttärit eli piknikit ymmärrän kyllä aikuisillakin, mutta harvemmin kai omillaan toimeentulevat enää kotinyyttäreitä järjestää.

Meillä esim. on kaveriporukka jonka kanssa tavataan useita kertoja vuodessa hyvän ruoan ja juoman merkeissä, ja kyllähän yleensä kokoonnutaan niiden luona joilla on enemmän tilaa. Mukavampihan on viettää aikaa omakotitalossa kun voi grillailla pihalla, kuin jossain kerrostalokaksiossa. Ois aika kohtuutonta olettaa että Matti tai Maija pitää vaikka kolme kertaa vuodessa kekkerit tusinalle kaverille ja kustantaa kaiken, vaikka kuinka aikuisia ja työssäkäyviä ollisivatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme