Lue keskustelun säännöt.
Ajattelin paistaa ohukaisia, laitatteko ohuemmann vai sakeamman taikinan ?
Kommentit (3)
ohukais-nakkikeittoyhdistelmää, elleivät letut sitten ole nakkikeiton jälkiruoka. :)
Jos laitan ohukaisia pienellä paistipannulla, laitan vähän ohuemman taikinan, että tulee pitsireunaisia, vähän crepe-tyyppisiä. Jos taas perinteisellä lettupannulla, niin vähän paksumpi taikina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä meille se käy.