Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piereskeletkö sinä

Vierailija
25.10.2005 |

lastesi ja miehesi edessä? Entä muiden edessä?

Minä tyttö paukuttelen joskus töissäkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun päästin oikein kunnon töräyksen, niin mies vastasi puhelimeensa kun luuli, että se soi :D

Vierailija
2/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yritän vaan vessassa, mutta eilen kotiin mennessä en voinu enää hississä pidättää ja pääsi sellainen kanamunatuhnu. Tiedättehän... No tietty siinä sitten 2 kerroksessa hissin ovi aukeaa ja sisään tulee komia parikymppinen pojankloppi. arvatkaa hävettikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kai tule ikinä liian vanhaksi nauramaan pierujutuille. Tuo nro 3 nauratti kovin....

Vierailija
4/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita kanssaihmisiäni sen verran, etten tahallani rupea suolikaasujani levittelemään heidän läsnäolleessaan. eikä miehenikään voi kuvitellakaan pierevänsä/röyhtäilevänsä minun seurassani.

vahinkolaukaukset on sitten eri juttu.

Vierailija
5/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten onnistut? Kuinka kauan olet ollut naimisissa? Töräytteletkö vain vessassa?

Vierailija
6/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mua ei IKINÄ pieretä! ois niin mukavaa antaa miehelle joskus takasin mutta kun ei peräreikä soi niin se ei sillon soi.

Vierailija
7/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaan, että kaipa meistä jokainen onnistuu pidättämään, jos tarve vaatii? ettehän te (toivottavasti...) ruuhkabussissa/kokouksessa/ravintolassa/työhaastattelussa yms. töräyttele, vaan pidättelette? kai sitä nyt sen verran peräaukkonsa sulkijalihaksia hallitsee...

jos tulee vastustamaton tarve mieheni tai jonkun muun läsnäollessa, yritän siirtyä kauemmas. olen ollut mieheni kanssa 9 vuotta, eikä hän ole koskaan valittanut pieruttomasta yhteiselosta.

Vierailija
8/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran keskeytin puhelun mieheni kanssa ja sanoin " odota vähän" ja töräytin äänekkäästi suoraan luuriin ! Meni mies hiljaiseksi, sitten repesi nauruun... Myöhemmin pääsi kostamaan samalla mitalla minullekin. Ja parisuhteessa voidaan hyvin kun huumoria riittää!

Vierailija
9/9 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua yököttäisi jos mieheni tekisi noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän