Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suosittele rattaita :)

28.03.2011 |

Nyt kotoa löytyy emmaljungan duo edget, joista olen kyllä tykännyt, sekä gracon sateenvarjorattaat, mutta haluaisin pärjätä yksillä.

Nyt etsin rattaita, joissa pystyisi nukkumaankin, hyvät työntää sekä mahtuisi mukavasti ja helposti autoon (niin että myös koira mahtuisi takakonttiin :). Ilmeisesti suosituimpia näistä on emmalj. scooter, brio race sekä teutonian timmyt, mutta mitkä mielestänne kannattaisi ostaa??

Liikkeissä kaikki kehuu "omiaan", joten puolueettomia mielipiteitä etsin, ruusuja ja risuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemuksia noista muista, mutta olen ollut tyytyväinen noihin scootereihin. Niitä ei suositella alle puolivuotiaille, kun ei niitä saa ihan täysin makuuasentoon, mutta meidän 8kk+ neiti on nukkunut noissa ihan hyvästi reissussa ollessamme (kotona käytössä vielä vaunut, mutta ne vievät liikaa tilaa autossa). Selkänojassa on kolme säätömahdollisuutta, on kevyet työntää isojen ja leveiden renkaiden ansioista (myös talvella ja huonommilla keleillä), on helppo ja nopea avata ja kasata ja minusta menee peräkonttiin ihan mukavan pieneen tilaan (meillä ei oo farmaria). Koiraa meillä ei ole, mutta kyllä sekin sinne mahtuisi :) Olen ostanut omani käytettynä huuto.netistä ja oli kyllä hyvä ostos, voin suositella! Mutta kuten totesin, minulla ei ole kokemusta tai edes tietoa noiden muiden rattaiden ominaisuuksista yms.

Vierailija
2/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ostin nuo scooterit jo pari vuotta sitten esikoiselle ja hän ehti kyllä nukkua niissä monetkin unet reissussa ollessa, tälle kuopukselle ne kaivettiin vasta äskettäin käyttöön. Meillä on myös yhdet matkarattaat (en muista nyt merkkiä), jotka ei sovellu kuin kesä-ja asfalttikäyttöön ja siksikin nämä scooterit ovat olleet tosi hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin emmaljunga scoottereita tai brio raceja käytettynä ja löysinkin sitten brio racet kohtuuhintaan. Ollaan tykätty! :) Selkänojaa ei saa ihan makuuasentoon, mutta eipä saanut meidän yhdistelmärattaissakaan ja ei ole haitannut pojan nukkumista. Poika nyt jo melkein 2v ja ei muutenkaan kovin usein rattaissa nuku. Plussaa on hyvät isohkot renkaat ja rattaat on kapeammat kuin edelliset kolmipyöräiset yhdistelmät. Oikeastaan ainoa negatiivinen juttu brio racessa on pieni tavaratila. vaikka toisaalta edellisissä vaunuissa mulla kävi niin, että tungin aina liikaa tavaraa (esim painavia ostoksia) tavaratilaan, jolloin se kangas osui etupyörään ja kului puhki :D Ohjeissa oli kyllä sanottu painoraja, mutta enpä uskonut :D

4/4 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Mä aluksi olin hyvinkin vastaan ihan sen takia että meidän kukkarossa ei olis ollut varaa niihin, mutta ukko halus (sehän niitä käyttääkin, joopa joo.. :D). Sellaset siis löytyy enkä pois vaihtaisi, maailman näppärimmät kääntyvien etupyörien ansiosta niin maastossa kuin pikkukaupassa. Meidän tyyppi myös nukkuu niissä vaikkei saakkaan täysin makuuasentoon.