mistä saa helposti 1000e lainan pikkutuloilla?
palkkatulot ovat 900e/kk.
nyt pitäisi taikoa ulosottomiehelle 1000e,niin olisi sekin hoidettu.
luottotiedot palautuvat kuntoon ensi kuussa.
Kommentit (10)
ulosottomies uhkaa lyödä nuijan pöytään,ja todeta minut varattomaksi,ja se tietää taas uutta 5 vuoden merkintää.
ei tyydy kauaa minun muutaman kympin suorituksiin..
ei ole paljosta kiinni,mutta kun ei sitä rahaa ole. niin lähellä,mutta niin kaukana.
ap
aika kallista lainaa:( 1000e ja 2vuoden maksuaika=1312e.
no,ei kai minulla ole vaihtoehtoja....
ap
et sinä mistään lainaa saa jos sullei ole luottotiedot kunnossa? Ja toisaalta, ei kai sulla voi luottotiedot palautua ens kuussa jos sulla on vielä maksamattomia juttujaki siellä? Mitä oikeen horiset?
Mulla ainaki aikonaan alko kolmen vuoden laskeminen vasta siitä ku viimenen erä oli maksettu?
Tai voitko lainata vaikka sukulaiselta? Onko mitään myytävää...?
Jos rahasta on todellakin tiukkaa, niin ei kannattaisi laittaa montaa sataa korkoihin.
aika kallista lainaa:( 1000e ja 2vuoden maksuaika=1312e. no,ei kai minulla ole vaihtoehtoja.... ap
et sinä mistään lainaa saa jos sullei ole luottotiedot kunnossa? Ja toisaalta, ei kai sulla voi luottotiedot palautua ens kuussa jos sulla on vielä maksamattomia juttujaki siellä? Mitä oikeen horiset?
Mulla ainaki aikonaan alko kolmen vuoden laskeminen vasta siitä ku viimenen erä oli maksettu?
velkaa voi olla ulosotossa,ja KUNHAN SITÄ HOITAA,LYHENTÄÄ,NIIN UUTTA MERKINTÄÄ EI TULE.
se tulee siinä vaiheessa,jos et maksa.
piste.
ja saan lainaa ensi kuussa,kun luottotietomerkintä poistuu.
ap
saas nähdä miten käy.
hieman luulen,että ei... mutta kai sen olisi voinut sitten sanoa jo puhelimitse?
ap
Noita vaihtoehtoja on toki vähän laajemminkin. Itselläni oli liian lyhyt työsuhde, joten mikään pankki ei antanut lainaa. Silloin jäi matka tekemättä. Verkossa on kasa isoja lainoja myöntäviä firmoja, mutta niitä kannattaa vertailla http://pikalainaa.eu/laina-1000 ja tutkia erityisesti maksuajat.
Mulla ainaki aikonaan alko kolmen vuoden laskeminen vasta siitä ku viimenen erä oli maksettu?velkaa voi olla ulosotossa,ja KUNHAN SITÄ HOITAA,LYHENTÄÄ,NIIN UUTTA MERKINTÄÄ EI TULE.
se tulee siinä vaiheessa,jos et maksa.
piste.ja saan lainaa ensi kuussa,kun luottotietomerkintä poistuu.
ap
Vähän niinkuin tämä Kreikkalaisten ja Kataisen luottosuhde, sillä erotuksella että Kreikkalaisten luottotiedot on mennyt taivas tietää kuinka kauan sitten, ja silti he saavat lisää velkaa, ja kaiken lisäksi vieläpä osan vanhoista veloistansa anteeksi.
Kreikkalaiset voivat olla ylpeitä siitä, kuinka he ovat tyhjentäneet koko euroopan pajatson :D
Kyllä noilla tuloilla pitäisi irrota jo 1000 euron laina netistä. Luottotiedot toki pitää olla kunnossa jotta lainaa on mahdollista saada. Kannattaa testata mahdollisimman monesta paikasta.
et varmaan saa yhdestä firmasta tuota summaa mutta molemmista 500e.