JJ:n puolihintapäivät
kertokaapa löytönne kun olette käyneet niin että tiedän kannattaako töiden jälkeen käydä. Erityisesti onko ulkovaatteita puoleen hintaan. Ensi talveksi voisin jo topat ostaa jos on halvalla.
Kommentit (11)
ulkovaatteista, kuin mitä joku aiemmin sanoi (motion tai jotain sellaista). Ja jotain busino kevätpipoja. Olin tosi pettynyt, kun oli vaan sisävaatteita. Olis tarvittu vaikka mitä.
niitä TähtiJonathaneja puoleen hintaan myy...
ei ollut kuin nuo jo mainitut ja lähinnä jotaimn rumia sisävaatteita. Talvivaatteista vain joku pikkuvauvan haalari ei muuta. Yleensä olen ostanut seuraavan talven ticketit puolihintapäiviltä, nyt ei ollut mitään.
ja löysin lapsille kivoja sisävaatteita sekä tytölle kengät ja pipon kevääksi. Välikausivaatteet meille on jo hommattu, joten niitä en katsonut tarkemmin. Toppavaatteita ei tainnut olla esillä enää ollenkaan, niitä sai tosi edullisesti talven alesta.
oli tosi kauniita merkki-sisävaatteita puoleen hintaan ja jotain parempia ulkovaatteitakin. Välikausivaatteet, alennetut, olivat mielestäni huonolaatuisia ja rumia eli niitä ne ostanut ollenkaan.
ostin itse hanskoja ja kurarukkaset. tosiaan paljon oli sisävaatetta, mutta ei tarvittu...
Legon 92cm "poliisi"-välikausitakin n.25e pojalle
Cupcaken ihanan 92cm fleesehaalarin n.20e
Espritin kivan 122/128cm tunikan n.17e
Espritin legginsit 122/128cm tunikan kaveriksi n.6e
Mielestäni tarjolla oli vaikka mitä mm. Tutan vauvan vaatteita puoleen hintaan, Legoa, Esprittiä jne.
Ulkovaatteista lähinnä vain Motion`s -merkkiä. Haalari näytti mielestäni yllättävän kivalta - olisin saattanut sen pojalle ostaa, jos olisi ollut tarvetta. Hintaa jäi enää n.24e.
ja Motionseja. Itse en jaksa päivillä edes käydä...
oli mielestäni tosi paljon kaikkee sisävaatetta alennuksessa,siis tosi paljon.
ulkovaatteita sit tais olla vaa just ne motion haalarit,motion saappaat+jotain muuta. jonathania ei ollu alennuksessa. reimalta oli jotku housut.
itse ostin puoleen hintaan
-80cm mekon ja siihen kuuluvat legginsit tutalta
-86cm mini julia paidan
-98 cm mini julia paidan
- 4kpl maxinon (en muista kirjotetaanko noin) jarrusukkia joissa on se koko pohjan peittävä tosi jämäkkä jarru
Ulkovaatteista puoleen hintaan oli Motion's välikausihaalareita ja eri merkkisiä sadevaatteita sekä muistaakseni Motion's vk-hanskoja. Enemmän oli sisävaatetta ja kumppareita oli myös (en katsonut merkkiä, mutta ovh oli muistaakseni 15,50 €).