Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko ls-lapsen vaatetuksesta tai ulkonäöstä?

Vierailija
27.03.2011 |

Oltiin pulkkailemassa ja satavarma sijoituslapsi yritti "lainata" lapseni stigaa vaikkei se yhteiskäytössä ollut.

Lapsen pukeutuminen oli ihan eri sarjaa kuin mukana olleen "äidin" ja lapsen kasvonpiirteet olivat fas-lapsen piirteitä. Rumat vaatteet, kalpea kellertävä

Samassa paikassa oli toinenkin resupelle-lapsi, joka paistoi makkaraa alkkiäitinsä kanssa, mukana myös muita naisia, liekkö sossuja, kun ihan eri tyylisiä olivat.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein itseasiassa lastensuojelun asiaksperheiden lapsilla on hienot vaatteet, esim. ulkoilupukuihin saavat maksusitoumukset. Likaisia vaatteet tietty voivat olla.

Meillä lapsi on useinkin likaisissa vaatteissa, koska tuollaisella säällä menevät nopeasti kuraan. Ei jaksa haalaria joka päivä sentään pestä.

Vierailija
2/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista jo kalpean kellertävän ihonvärin vuoksi? Vai onko ne vaan tukiperheessä ja siksi niin resuissa kamppeissa?

Ja missä helvetissä meidän perheen maksusitoumukset on? Minunkin kakarat ovat ls-asiakkaita, haluun niille uusimmat Ticketin rytkyt!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään muksua erottaisi noiden muiden joukosta. Ihan samalla pukeutuu. Välillä on vähän likaisemmat vaatteet (siis nimenomaan ulkovaatteet kun ei viitsi joka käyttökerran jälkeen pestä, varsinkaan toppavaatteita). Rikkinäisiä ei pahemmin löydy, ainakaan kovin pahasti rikki. Kyllähän jotain palkeenkieliä on saattanut tulla vaikkapa haalariin kun poika yrittänyt kiivetä puuhun mutta pääsääntöisesti puetaan kuitenkin siististi. Tietenkin.

Vierailija
4/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alkkis, naama punoitti ja viskibasson perusteella oisin mieheksi luullut.

Vierailija
5/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on sijoitettu leikki-ikäinen lapsi, eikä hänen vaatetuksensa mitenkään poikkea perheemme biolasten vaatetuksesta, ihan siististi ja nätisti hänet on puettu. Sen sijaan käytös saattaa joskus olla poikkeavaa. Tyttö on ollut meillä vajaat vuoden ja joskus tausta näkyy esim. juuri pulkkamäessä. Lapsi ei siedä pettymyksiä ikäistensä tavoin, ei ehkä osaa oikein lukea toisten lasten käytöstä oikein jne. Joskus tuntuu, että muut vanhemmat kummastelevat, en kuitenkaan ala selittää, vaikka kiusaus joskus olisikin.

En osaa pitää lasta _huonompana_ kuin muut; juuri siksihän hän sijaiskodissa kasvaa, että sukupolvia kestänyt huono-osaisuus vihdoin voisi katketa. En minä halua nähdä tyttö "alkkiäitinä" nuotiolla ;)

Vierailija
6/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on lastensuojelun asiakas, vai oletko täysin empatiakyvytön? Fas-lapsethan ne vasta kilttejä ovatkin. Mikset antanut stigaasi lainaksi? Oletko narsisti?

Vierailija
7/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea isukki lapselle ostanut. Sijarilapsesta perhe saa paaljöön enemmän rahaa kuin minä ls-lapsilleni yksinhuoltajana, ostakoot niillä kulukorvauksilla sijoitetuille fas-kakaroille stigat eikä mitään kälyisiä liukureita.

Mun lapsen stiga ei ole yhteiskäytössä eikä varsinkaan jollakin käytökseltään ennalta-arvaamattomalla sijoitetulla lapsella.

Vierailija
8/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ls-lapsiemme uusiin ticketin pukuihin, niin voin ottaa seuraavalla mäenlaskukeikalle meidän varastigan yhteiskäyttöön, löysin sen roskalavalta. ap

Vierailija
9/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näe vaatteista ym

t sossu

Vierailija
10/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ikimaailmassa uskoisit meidän perheen olleen aikanaan lastensuojelun asiakkaita,heh.

Joten tuskin pystyt tuohon noinkaan päin :P

Vierailija
11/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on 160e ovh:n haalarit molemmilla.

Vierailija
12/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko naputtaa viestiä teille...

Voi hyvä luoja... kuulkaa miten monessa AVIOLIITTOPERHEESSä on ongelmia...

ja juuri nämä jotka on ns. onnellisessa avioliitossa,kirjoittelevat suoranaista paskaa

yh.istä ja lastensuojelusta jne.

ja mikä helvetin ls-lapsi.

lapsi ku lapsi.

ja totta:itse olen yh ja meistä oli tehty PERÄTÖN ILMOITUS mutta heh,se poiki vaan hyvää.

Olemme saaneet jouluiksi 70e lahjakortteja,uusia vaatteita,vaikka sitä ennenkin kyllä ostin ihan omilla rahoillani uusia vaatteita,mutta samapa tuo,ei niitä koskaan liikaa ole.

ett haistakaa huilu ls-lapsinenne...

sama se aviolapsi voi olla rumissa ja likasis vaatteis,jos se AVIOMIES JUO RAHAT;I)

Vierailija
13/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna stigaamme, ne on ilman sossun rahallista

tukea isukki lapselle ostanut. Sijarilapsesta perhe saa paaljöön enemmän rahaa kuin minä ls-lapsilleni yksinhuoltajana, ostakoot niillä kulukorvauksilla sijoitetuille fas-kakaroille stigat eikä mitään kälyisiä liukureita.

Mun lapsen stiga ei ole yhteiskäytössä eikä varsinkaan jollakin käytökseltään ennalta-arvaamattomalla sijoitetulla lapsella

ELI AP PALJASTI itse olevansa yh,lastensuojeluasiakas... siinä se nähtiin:D

Vierailija
14/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri nämä jotka on ns. onnellisessa avioliitossa,kirjoittelevat suoranaista paskaa yh.istä ja lastensuojelusta jne.

Ei ainakaan mitään tarvetta kirjoittaa paskaa yh:ista, lastensuojelusta eikä mistään muustakaan. Muutoinkin sanon asiani niille joille se on tarkoitettu ketään yleistämättä.

T. Onnelinen ihminen onnellisesta avioliitossa.

Vierailija
15/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin uusiin ticketin haalareihin. Ap, joka ulkoilee lastensa kanssa ilman sossuja, siitäkö se uusien haalarien saaminen on kiinni? Pitää ottaa seuraavassa sossulan palaverissa puheeksi, että tulisko ne meidän kanssa ulkoilemaan ja toisivat kakaroille tullessaan ticketin haalarit, vikingin kengät ja asusteet vois olla vaikka MOLOA.

Eikö tuo jo olis aika hyvä lastensuojelun ennaltaehkäisevä tukitoimi?

Vierailija
16/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen laskevat sitten. Kaikki mitä annamme toisille, saamme itse moninverroin takaisin.

Vierailija
17/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein mukana, melkein aina itse asiassa, joku perheen ulkopuolinen lapsi, kun käydään puistoissa, pulkkailemassa ym. Se on kiva lapsille, että on kavereita.

Ai, kamala, jos joku kyttää meidän perhettä, luulee varmasti, että olemme joku kriisi-sijoitusperhe, aina uudet sijaislapset. Ja ajattelee, että huolehdimme niin huonosti heistä, kun yhdellä aina tukka takussa, ja omilla letitetty. Mutta en nyt voi alkaa ystävien lapsia puunaamaan, että sopii porukkaan.

Vierailija
18/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin korkeitaan 3 stiigaa, mihin mä ne loput tungen jos niitä moninverroin alkaa pukkaamaan?

Vierailija
19/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusiin ticketteihin. En mä mitään lastenhoitoapua kaipaa, uuden tähtikuteet kakaroille.

Vierailija
20/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin korkeitaan 3 stiigaa, mihin mä ne loput tungen jos niitä moninverroin alkaa pukkaamaan?

yksi lasku per hlö. Opettaa jakamista ja sosiaalisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi