Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä, että alkuraskaudesta tulee kuukautiset?

Vierailija
27.03.2011 |

Minun ystävistäni kenelläkään ei raskauden alettua ole ollut kuukautisia. Mutta yhdellä puolitutulla kk.t tuli eikä edes tiennyt olevansa raskaana, kunnes synnytys käynnistyi n.23-24 viikoilla..

Nyt olen epäillyt olevani itse raskaana, vaikka kk.t loppui vähän aikaa sitten.. menkat kesti vain vähän aikaa ja oli muutenki oudot ja tulikin 2 päivää myöhässä, yleensä tasan säännölliset ja alkaakin melkein samaan kellonaikaan..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pillereiden jälkeen semmoisia megapitkiä kahden viikon menkkoja ja kun viimeiset kesti "vain" sen viikon, niin ajattelin vaan että vihdoin kuukautiset on normaalisoitumassa. Vuodon määrä ei ollut mitään järkyttävän suurta mutta ei mulla muutenkaan ollut, eli ei tullut mieleen ettei ne olisi oikeat menkat olleet. Jossain vaiheessa menkkojen jälkeen tuli kuitenkin outo olo, ja apteekissa (ollessani ostamassa ovulaatiotestiä), otinkin mielijohteesta raskaustestin ja ihmettelin samalla että miksi mä nyt tän ostin :) Mut joku kuitenkin sanoi päässä näköjään jotain..

Mutta tosiaan, hetihän siihen sitten napsahti kaksi viivaa ja todisteena tyttö juoksentelee nyt tuossa jaloissa:)

Eli kantsii testata jos mietityttää, on mahdollista :)

Vierailija
2/3 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani tuli myös toisessa raskaudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli siis ainoat "menkat" raskausaikana eikä sen jälkeen enää tullut muutakuin välillä pientä tiputtelua. Mulla oli istukka aluksi kohdunsuulla ja saattoi siis omalta osaltaan vaikuttaa asiana..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme