Onko normaalia jos ajattelee entisiä panoja seksin aikana.. mun mies
sanoi että ajattelee joskus entisiä panojaan kun me olemme sängyssä.. miksi se loukkaa mua syvästi? onko se normaalia?
ärsyttää muutenkin kun mies pitää näitä entisiä naisia niin pyhinä ja täydellisinä.. tunnen itseni niin paskaksi.
Kommentit (8)
ainakin todella loukkaavaa että kertoo sinulle tämän! Uskoisin, että muuten ikävä kyllä, normaalia.
mutta epänormaalia on kertoa niistä, koska silloin ei ole tilannetajua kun loukkaa sitä kelle kertoo.
Kyllä minäkin ajattelen vaikka mitä, mutta kunnioitan miestäni niin paljon, että en sano hänelle mitään sellaista, mikä vosi loukata häntä. Jos mies kehuskelisi minulle entisiä kumppaneitaan, olisin minäkin hyvin pian entinen;-o
Hölmö mies. Laita kuriin tai jätä se.
mutta epänormaalia on kertoa niistä, koska silloin ei ole tilannetajua kun loukkaa sitä kelle kertoo.
ap
Eipä tainnut tajuta, kuinka tuollainen jää mieleen pyörimään. Mutta normaaliapa hyvinkin..
kysyä jos ei ole valmis kuulemaan vastausta. Itseäsi saat nyt syyttää. Nimittäin on täysin normaalia ajatella sängyssä muita kuin sitä jonka kanssa siinä oikeasti on. Näistä ei vaan ole tapana puhua kellekään (ainakaan kumppanille). Hölmö olet kun kysyit.
Seksistä nauttii paremmin, jos ei tarvi ajatella toisia. Ts. itse tilanne on riittävän kiihoittava.
mies on vesimies.