Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph imuroi hoitopäivän aikana :(

Vierailija
27.03.2011 |

Olen toistuvasti törmännyt tilanteeseen, missä pph tulee avaamaan oven imuri käsivarrellaan. Minä en maksa hoitomaksuja siitä, että pph hoitaa kotiaan, vaan siitä että se hoitaa LAPSIA.

Oletteko muut törmänneet vastaavaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ipanas päikkyyn jos et kerta halua niille kodinomaista hoitoa.

Vierailija
2/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan ok, jos lapset pysyvät kuitenkin valvovan silmän alla.

Pph ei saisi ilmeisesti ladata tiskikonettakaan pivän aikana, vaikka sinun lapsesi on sitä tiskiä tehnyt syödessään? Tai siivota vessan lattiaa, kun lapsesi pissat menneet vahingossa huti potasta?

Mielestäni on hyvä, että lapset kokevat normaalia elämää pph:lla. Tietysti kuitenkin niin, että pph tekee myös työtään, eli vahtii lapsia ja keksii näille jotain tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset lähtivät perhepäivähoitajalta samantien kun sain kuulla, että tämä inhotus söi itse, vaikka lapsia oli hoidossa! Siis siitä samasta keittokattilasta otti itselleen ja hoitolapsille. Myöhemmin sain kuulla, että pph oli kerran pessyt lattian, kun lapset olivat hoidossa ja useaankin kertaan harjannut vessanpytyn puhtaaksi.

Onneksi saatiin lapset tarhaan, siellä ei tuollaista ole.

Vierailija
4/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että päiväkodissakin työntekijät pesevät pyykkiä, viikkaavat, mankeloivat, pesevät leluja, järjestelevät leluja ja omia hyllyjään (siis ihan aikuisten tavaroita), pyyhkivät pölyjä, joskus jopa imuroivat...

Vierailija
5/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä provo? Lapset ovat hoidossa perheenomaisessa ympäristössä,joka muistuttaa heidän omaa kotiaan. Kai teilläkin joskus imuroidaan? Ovatko lapset vaarassa sillä aikaa kun täti imuroi? Entäs jos imuroi ulkoa tullutta kuraa. Pitääkö se jättää siihen koko päiväksi ympäri huushollia leviämään? Tai kaakaopurkki kaatunut. Sinä varmaan valittaisit siitäkin jos pph ei koskaan imuroisi.

Vierailija
6/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta pph saa imuroida kyllä, ei haittaa pätkääkään. Minun lapsenihan siellä sen kodissa päivät hoidossa ovat ja varmasti ehtivät huushollia sotkea.

Päiväkodeissakin muuten joudutaan siivoamaan pitkin päivää, myös lasten ollessa paikalla. Ruokaillessakin yllättävän usein tippuu kaikenlaista ylimääräistä lattioille... ;)

Vierailija
7/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmat pph:t käyvät jopa vessassa hoitopäivän aikana ! Eihän sellaista voi sallia kun ei ole toista aikuista työkaveria joka tuuraisi vessassakäynnin ajan ! Kuka silloin valvoo lapsia kun pph pissaa ? Oman onnensa nojassa ovat, lapseressut :(

Vierailija
8/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun lukee näitä avauksia niin ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Kohta kai paheksutaan sitä jos neuvolantäti sattuu aivastamaan kesken perheneuvottelun.

Vierailija
9/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok imuroida pitkin päivää ja näin tekin meidänkin lasten pph. Mutta siinä vaiheessa, kun pph oli kiukkuinen ettei ehdi lukemaan hesaria läpi hoitopäivän aikana niin siihen ei enää sympatiani riittänyt. Varsinkin, kun sama valitus tuli lähes joka päivä...

Vierailija
10/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä voisi hoitaa suursiivoukset muulla ajalla kuin hoitopäivän aikana.

Vierailija
11/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä imurointi suursiivousta? :D

Vierailija
12/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä vain lapsenne kasvakoon lian yms. seassa, mitä sitä turhia tiskaamaankaan.

Vierailija
13/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, imurointiko onkin aina sama kuin suursiivous.

Av:llä oppii aina uutta! Mä olen ennen aina suursiivousta luullut tekeväni vasta sitten, kun imuroinnin lisäksi on lattiat pesty, matot kopisteltu ulkona, wc- ja kylpytilat pesty lattiasta kattoon ym. pientä.

Vierailija
14/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei normaalisti imuroi työpäivän aikana. Joskus kyllä teen pikaimurroinnin ennen kuin lapset menevät päikkäreille. Pyykkikoneen voin laittaa päälle ja pyykkiä kuivumaan, tiskikoneen toki laitan päälle ja keittiön pidän kunnossa.

Vierailija
15/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi, että hoitolapsen äiti kopisteli lapsen kengistä hiekat heidän eteisen latialle.

Vierailija
16/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten omalla vapaa-ajalla siivota sitä kotiansa. NIin muutkin töissäkäyvät joutuvat tekemään. Mitä ne lapset tekee sillä aikaa kun pph imuroi? Katsoo videoita?

Vierailija
17/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan arvostaa hoitajaa. "Minä en maksa kodinhoidosta" ja pah! ei se hoitaja kuule ole sinun ja lapsiesi orja. vai mitä oikeen kuvittelit??

Vierailija
18/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten saa ruokaakaan laittaa?

Vierailija
19/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, imurointiko onkin aina sama kuin suursiivous.

Av:llä oppii aina uutta! Mä olen ennen aina suursiivousta luullut tekeväni vasta sitten, kun imuroinnin lisäksi on lattiat pesty, matot kopisteltu ulkona, wc- ja kylpytilat pesty lattiasta kattoon ym. pientä.

Ennen vanhaan, 80-luvulla, tuota nimiettiin viikkosiivoukseksi sillä erolla että kattoja ja seiniä ei pesty eikä pyyhitty.

Imurointi, lattian luutuaminen, pölyt tasopinnoilta, oven kahvat ja ne osat, mihin lapset "lääppii", vessan pesu: pytty, lavuaari, lattia. Ne olivat viikkosiivousta.

Nykyään tuota ei taidA MAmmat tehdä edes kerran kuukaudessa, jos se on suursiivouksen nimellä.

Vierailija
20/27 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita muualle ole hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan