Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan virtsanäyte säilyy kotona?

Vierailija
27.03.2011 |

Siis säilyykö yön yli esim. jääkaapissa? Voisin vasta aamulla viedä ja nyt yritän siis ottaa mun 7kk ikäiseltä tytöltä pissapussiin sitä näytettä. Ollaan jo 2 aamua istuttu siellä labrassa odottelemassa, jospa nyt kotona onnistuis. Ei jaksais juosta siellä joka päivä!

Mutta siis niin jos saan sen näytteen nyt, niin säilyykö se aamuun asti jääkaapissa? Meillä on sellainen valkoinen purkki mihin se pitää sitten laittaa.. Mutta ei siellä ole mitään säilöntäainetta tms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku imukyvyttövämpi vaippa?

Vierailija
2/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on pelkkä purkki, niin se pitäisi viedä mahdollisimman pian labraan. Tunnin tai kahden sisällä näytteenotosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma saa?! menee oikee hermot kohta.. jos ei nyt onnistu niin sanon et saa antaa olla! Meilläkin neiti liikkuu koko ajan niin paljon niin se pussi ei pysy paikoillaa.. huoh..

Vierailija
4/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vasta huomenna aamulla ja saatuasi 'saaliin' viet sen samantien labraan.

Lapsellesi se pussi on paljon kurjempi, yritä edes sinä olla aikuinen.

Vierailija
5/5 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu olemaan muuta menoa heti aamusta, ja sitten kun pääsisin viemään niin se labra on jo kiinni. mut voiko sen näytteen viedä vaikka terveyskeskuksen ilmottautumiseen?jos siis labra ei oo auki.. Mulle ei informoitu asiasta yhtään mitään.

Eikä tää mun mielestä ole sunnuntain tuhlaamista.se on jos mä istun 2 tuntii vauvan kanssa labran vastaanotossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän