Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää halua

Vierailija
27.03.2011 |

Luetelkaapa naisen seksuaalista halukkuutta lisääviä aineita,vitamiineja ja hivenaineita. PLEASE!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on sitten kokeiltua faktaa. Mitä enemmän teen kotitöitä, sitä halukkaampi vaimoni on. Mitä enemmän hän itse joutuu tekemään noita kotitöitä, sitä harvemmin saan pillua.

Ei tietenkään voi yleistää, mutta meillä se menee näin. Suurin piirtein kaikki, jonka ei luulis liittyvän seksiin millään lailla, liittyy just siihen halukkuuteen.

Vierailija
2/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä iso talo,ja kaksi poikaa...niiden perässä juoksemisessa sekä talon siisteyden ylläpitäminen on raskasta.Mitään apua en saa mieheltäni,joten olen iltaisin ihan sairaan poikki,en edes ajattele seksiä....menossa jo 4kk kun ei ole mitään hellyyttä/seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, joita ei mikään kotitöidentekeminen saa halukkaaksi, koska aina voisi olla vielä siistimpää. Lopulta voisi vaikka tyynyliinannauhat krepata, mutta sillä ei ole mitään tekemistä halujen kanssa.

Jos halut tukahtuvat naisen väsymykseen, on selvää että taakan keventäminen auttaa. Jos mitään haluja ei ole, nainen saattaa ihan sujuvasti kiristää seksillä. Ja aivan varmaa on, että kumpikaan ei lopulta nauti tai saa mitään, mitä toivoisi.

Hivenaineet ja vitamiinit eivät välttämättä vaikuta mitenkään haluihin. Hyvä peruskunto ehkä. Kyse voi olla hormonitasoista...

Kaiken lisäksi minulla on aika vankka näkemys, että asioihinsa tyytyväinen nainen ei halua seksiä. Kun töissä on siedettävää, koti kelvollisessa kunnossa, mies ahkera ja kunnollinen jne, nainen ei koe, että seksillä saisi mitään mitä ei jo olisi. Vasta kun nainen tarvitsee jotakin huomiota tai roinaa, seksi alkaa kiinnostaa.

Summa summarum: jos naiselle antaa kaiken, mitä se osaa pyytää, ei saa enempää seksiä vaan lisää vaatimuksia.

Vierailija
4/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen pääsee todella vähillä kotitöillä ja elämä on vakaata ja huoletonta. Liikuntaa harrastetaan. Mutta EI!!

Onko asia sittenkin näin mitä edellinen sanoi???

"Kaiken lisäksi minulla on aika vankka näkemys, että asioihinsa tyytyväinen nainen ei halua seksiä. Kun töissä on siedettävää, koti kelvollisessa kunnossa, mies ahkera ja kunnollinen jne, nainen ei koe, että seksillä saisi mitään mitä ei jo olisi. Vasta kun nainen tarvitsee jotakin huomiota tai roinaa, seksi alkaa kiinnostaa."

Vierailija
5/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ukot! Päivän paras! :D

Anteeksi, mutta en voi muuta kuin nauraa...

Ei mun ukkoni ikinä mulle mitään roinaa ole hommannut palkkioksi seksistä. Enkä huomionkipeyttäni ole seksiä kerjännyt, pikemminkin päin vastoin (eli hän kerjää huomionkipeyttään, jos nyt joskus jompikumpi joutuu kerjäämään).

Mielestäni seksuaalisuus on monisäikeinen aihepiiri, mutta esim. tarve tulla tyydytetyksi, tarve saada orgasmi, tarve kokea kosketusta, toisen läheisyyttä, niin ja himoa... ne ovat asioita jotka on sisäänrakennettuja ominaisuuksia sekä miehissä että naisissa. Jostain syystä tämä ominaisuus on miehillä voimakkaampi tai sanoisinko, että naisilla "vaurioherkempi", mutta uskoisin, että tarve em. asioille on naisessasi olemassa. Ei se mihinkään häviä. Ei mikään roina tai status työelämässä paikkaa hyvää seksiä!

-N30, joka EI pidä persepanosta

Vierailija
6/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä roina-avausta. Taas joku puhuu naisesta kuin koirasta. "Se" antaa kun saa roinaa. Minä haluan paljon seksiä. Kun olo on tyydytetty, pidän miehestä hyvää huolta. Laitan mielelläni hänen lempiruokiaan ja leipoisin vaikka joka päivä pullaa, jos hän söisi. Minä olen se nainen, joka muuttuu rakastelun jälkeen pizzaksi. Tyydyttämättömänä saatan olla arkisempi.

Olen samaa mieltä tuosta vaurioherkkyydestä. Jos minua tylytetään, on vaikeampi olla hellä. Seksiä (oikeaa, ei lahnailua) saa aina, sen pyhästi olen luvannut kuivempien nuoruudenvuosien jälkeen.

Vierailija
7/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt jaetaan ja mieheni hellii minua huomaavaisuudellaan. Ruuat on usein odottamassa kun tulen töistä jos mies ei ole matkoilla vaan kotitoimistolla, saan kukkia ja muutenkin vielä 15 vuoden jälkeen saan tuntea olevani haluttu ja kaunis hänen silmissään. Mielelläni myös itse keksin jotain mikä häntä miellyttää...

Joskus kyllä rankempi työrupeama vie voimat ja silloin ollaan ehkä kerran viikossa, nyt taas parempi hetki ja 2-4x... uusi nuoruus alkaa näin 40++

Vierailija
8/8 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkitusti naisen seksihaluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän