Lahja mieheltä - saanko valittaa?
Sain mieheltä lahjaksi hajuveden. Kävin sitten kaupassa testaamassa tuoksua, oli ok, mutta liian voimakas minulle, tiedän että en tule käyttämään (ehkä satunnaisesti). Pyysin miestä kiltisti että palauttaa tuoksun ja ostaa jotain muuta.
Käyttäyinkö nyt super-typerästi? Mies ei aio tuotetta palauttaa.
Kommentit (15)
kuulema kelpaa...
kerran poikaystäväni (noin 20v sitten) osti mulle Poisson hajuvettä. Olin niiiiiiin pettynyt! Inhoan sitä hajuvettä ja mä en mielestäni ole lainkaan sen tyyppinen että käyttäisin sellaista hajuvettä. Yök!
Mä käytän kevyitä urheilullisia vesituoksuja!!!!
Pointtini siis, ymmärrän suuttumuksesi.
Mikset ite palauta? Ei se mies kuitenkaan huomaa mitään, jos ei kerran edes tiedä millaisesta hajuvesistä pidät :D
anopilta en tule sitä ikinä saamaan koska hänen mielestä se ei ole lahja. Mutta mikäs se sitten on jos haluaa ostaa toiselle hajuveden niin miks ei voi antaa lahjakorttia hajuveteen, saa ainakin sellaisen minkä haluaa.
käytän juhlissa Eternitya. Ja se pullo kestää ikuisuuden.
Muuten päivittäisessä käytössä on Happy, Clean, and Light Blue - siis kevyet, raikkaat tuoksut.
Kaapissa on jo Dior Addict (joka liian voimakas), ollut siellä jo pari vuotta ja vain hivenen käytetty. Nyt sitten vielä yksi pullo sinne vaan kaapintäytteeksi ja pölyttymään?
Ja otan osaa tuosta Poison-hajuvedestä, se on ihan liian voimakas, varsinkin kaksikymppiselle...
Pelkän tuoksun haistelu ei nimittäin kerro, miltä se tulee tuoksumaan kenenkin iholla.
Itse en jotenkin tykkäisi, jos mies ostaisi minulle hajuvesiä, koruja, vaatteita tai alusvaatteita. Minusta nämä ovat kaikki sellaisia, mitä pitää voida itse sovittaa. Ja jotenkin eivät tunnu niin henkilökohtaisilta kuin vaikka kirja, jonka parissa voin viettää aikaa ja saada elämyksiä. Tiedän, että moni kokee asian varmaan ihan päinvastoin, mutta tulipahan mieleen.
Et helvetissä saa kyllä valittaa miehelles. Olet iloinen ja onnellinen kun miehes on sinua muistanut. Työnnät sen hajuveden vaikka takimmaisen kaapin perimmäiseen nurkkaan, mutta et saa valittaa. On ihan varma tapa saada miehes lopettamaan lahjojen ostelu kokonaan.
Terv: mies 40v.
Euphoria pulloa. Toinen edelleen avaamaton ja toista en ole voinut enää raskauden jälkeen käyttää. Ja toinen jää nyt täysin käyttämättä.
On tällä hetkellä kirpparilla, mutta menisköhän huutiksessa??
kiitän kauniisti, pistän käyttämättömänä kaappiin, odotan että antaja unohtaa asian ja annan sitten eteenpäin. En nyt tietenkään kenellekään kaverille antaisi Poison-hajuvetta (yrgh), mutta vaikka johonkin joulupatakeräyksen tapaiseen.
Joskushan epäsopivat lahjat ovat sinänsä ihan kivoja, vain minulle vääriä - esim. kirja joka minulla jo on, voi olla ihan ok lahja jollekin toiselle.
varsinkin, jos miehelläsi ei ole usein tapana ostaa hajuvesiä tmv. Ehkä käyttäisin joskus ollessani miehen kanssa kahdestaan ja jos mies kommentoisi tuoksua jotenkin, niin voisin sanoa, että se on hänen ostamansa.
Mielestäni on hyvä, jos kertoo ettei pitänyt lahjastaan. Miten muuten se toinen osaisi seuraavalla kerralla ostaa oikeasti kivan lahjan? Onko sitten kiva, kun joka synttäreillä ja jouluina yms. saa sitten jotain karseeta kuraa? Siinä menee rahatkin ihan hukkaan..
Tämä on vähän sama, kuin jos feikkaisi orgasmejaan..
Joo, se on tosi ällöttävää, jos nainen tuoksuu kalalle :D
Mutta asiaan. Tuossa tilanteessa ehkä selittäisi asian rauhassa miehelle ja kysyisin, onko hänellä kuittia, jota vastaan tuoksun voisi käydä vaihtamassa. Ainakaan en lähettäisi miestä itsekseen vaihtamaan, sehän tulisi vain toisen huonon valinnan kanssa takaisin : ) Ymmärrän kyllä myös miehesi loukkaantumisen, ei se ole kivaa, jos itse hankittua lahjaa haukutaan.
Toisaalta pitäs olla kiitollinen kun saa jotain, muta toisaalta.. =)
Mulla itsellä nuo vanhat hajuvedet saa aikaan astmakohtauksen, vaikka ne mielestäni moni tuoksuukin aivan ihanalle.
Jos mieheni mulle sellaisen kuitenkin ostaisi, niin luultavasti sanoisin ainakin että: ihanaa kun ostit, mutta ensi kerralla voisit kokeilla jotain kevyempää hajuvettä, varsinkin kun kesä tulee jne. Pehmittäisin siis jotenkin, ettei mies tunne itseään typeräksi tms.
Cacharel Amor Amor Tentation - tuoksun. Hintaa 60e.
Ap
eli toivoisi vaimon käyttävän vähän sexympää tuoksua, kuin nuo ap:n mainitsemat litkut. Sori vaan, mutta esim. Eternity on niin mitäänsanomaton juhlatuoksuksi, etten yhtään ihmettele miestäsi. Muakin kiinnostaisi, minkä hän sulle valitsi.
Käytä välillä kun lähdet miehesi kanssa jonnekkin. Varmasti itsekkin loukkaantuisit jos ostaisit miehellesi jonkun hyvän partaveden ja hän ensimmäisenä tyrmäisi sen. Tietysti nyt sanot että en, mutta jos tilanne olisi tullut toisinpäin ennen tätä niin varmasti olisit valittanut miehestäsi täällä ;)
Voimakkaat tuoksut eivät tosiaan ole arkituoksuja, mutta kyllä niillekin käyttöä löytyy. Aika tylyä pyytää palauttamaan lahja.