Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos juot 5 alkoholiannosta illalla, onko aamulla krapula?

Vierailija
27.03.2011 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoo ku en ikinä juo noin vähää. Mulla tulee tolpan jälkee sellai darra et ei mielell'' tee mitää raskasta jos ei tarvi. Voisin kuvitella et ton viiden annoksen jälkee vois lähtee aamulla vaikka salille tai lenkille

Vierailija
2/52 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juonko vettä reilusti ennen nukumaan menoa.

Yleensä on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,5g alkoholia 1 siideri 500ml 4,7%. 500 x 0,047= 23,5. eli 23,5g alkoholia 23,5/11,5 = 2,04347826 annosta.... jos ruvetaa desimaalilukuja viilaa XD!!

Vierailija
4/52 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos juon pari pulloa viiniä niin sitten on, tai puolitoista pulloakin jo saa aikaan töhnäisen olon. Mutta joku 5 annosta ei vielä tunnu mitenkään.

Vierailija
5/52 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti mulla on aina ollut "hyvä viinapää". Ei siis edes toleranssikysymys vaan jo nuorena oli niin, ettei mulle hevillä krapulaa tullut.

Nyt vanhemmiten kyllä alkoholi vaikuttaa humaltumista nopeammin unen laatuun, eli jos vaikka eilen olisin Idolsin lomassa napannut 5 olutta, en olisi humalassa ollut oikeastaan ollenkaan, ehkä vähän hiprakassa. Sen sijaan varmuudella tiedän, että aamuyöllä olisin heräillyt ja nukkunut sen jälkeen huonosti jos ollenkaan ja olo aamulla kamala. Krapulaahan tuo tietenkin on, mitäpä muutakaan.

Mutta jos vastaavasti vaikka perjantai-iltana joisin 1½ pulloa viiniä ja nukkuisin ilman painetta heräämisestä vaikka aamukymmeneen, ei tuntuisi missään, vaikka tuosta satsista olisin kyllä jo humalassa :)

Vierailija
6/52 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 5 puolen litran lonkeroa (4,7%) oisko siinä menny se 2h? Seuraavana aamuna kyllä huomas et oli juonu, mutta kyllä töissä jakso ihan hyvin ja illalla oli jo ihan normaali olo. Se on just se ku on muistanu illalla syödä ja juoda vettä. M/20v/64kg/176cm

Vierailija
7/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
8/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen annoksen jälkeen voi tulla krapula.

Vierailija
9/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii ainakin kymmenen annosta ennen kuin seuraavana päivänä olisi krapula.

Vierailija
10/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toleranssini ei ole kovin suuri. Harjoituksen puutetta ;).

Vierailija
11/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon maksimissaan 3-4 annosta, enempää ei ole koskaan tehnyt mieli.

Vierailija
12/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 6 jälkeen on ainakin päänsärkyä ja heikotusta.

Vierailija
13/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty yli 3lasillista viiniä juomaan ilman krapulaa, teräviin/vahvoihin juomiin en ole koskenut 15 vuoteen krapulaherkkyyden takia ollenkaan. Enkä koskaan juo mitään sekaisin ja ylipäätään "mahdolliset" juomat ovat olut, valko&rose tai kuohuviini. Ei cocktaileja, eikä mitään väkevää; ei edes likööripikaria :(

Vierailija
14/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti juo.

Vierailija
15/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että naisetkin vetää hirvittäviä määriä kerralla ettei 5 annosta tunnu kehossa lainkaan.

Mä olen aivan rapuloissani jo siitä että valvon liian myöhään tai joudun hengittämään tupakansavua pitkin iltaa...

juu, erilaisii ollaan. Onneksi!

Vierailija
16/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin olisi.

Yleensä juon 2-3 laisllista viiniä n.2kert/vuosi.

Vierailija
17/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan biletä kunnolla kuin pari kertaa vuodessa ja silloin aina kamala krapula juurikin n. 5-7 annoksen jälkeen.

Nykyään, jos otan ruuan kanssa lasin viiniä on seurauksena seuraavana aamuna kova päänsärky ja vähän yököttävä olokin. Ihan kamalaa tämä! Olenkohan tullut allergiseksi alkoholille?

Vierailija
18/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon verran juon ehkä kerran kahteen vuoteen:)

Vierailija
19/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että naisetkin vetää hirvittäviä määriä kerralla ettei 5 annosta tunnu kehossa lainkaan. Mä olen aivan rapuloissani jo siitä että valvon liian myöhään tai joudun hengittämään tupakansavua pitkin iltaa... juu, erilaisii ollaan. Onneksi!

Minulla ei kyllä viisi annosta tunnu missään (esim. 5 pientä pulloa keskikaljaa), pienessä huppelissa olen korkeintaan. Ja illan mittaan menee puoli askia röökiäkin, ei tunnu sekään missään

Vierailija
20/52 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti sitä ihmistyyppiä, jolle ei tule krapula helposti. Se altistaa liikakäytölle. Suvussamme on myös paljon alkoholisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi