Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄLÄ ALISTU! -"homokampanjasta" kiinnostavasti mielipiteenvaihtoa radiossa just nyt

Vierailija
26.03.2011 |

Nettiradio: http://www.radiodei.fi/?sid=120

Taajuudet perinteiseen radioon: Helsinki 89 MHz (101,9)

Hämeenlinna 105,9 MHz (103,6)

Joensuu 107,4 MHz

Jyväskylä 94,1 MHz (93,4)

Kokkola 104,3 MHz (88,9)

Kuopio 106,1 MHz (103,3)

Kouvola 96,2 MHz

Lohja 107,2 MHz

Lahti 106,4 MHz (99,1)

Lappeenranta 96,0 MHz

Mikkeli 87,8 MHz (105)

Oulu 106,9 MHz (94,1)

Pori 95,7 MHz (94,4)

Rovaniemi 93,4 MHz (93,4)

Savonlinna 91,3 MHz

Seinäjoki 89,4 MHz (102,7)

Tampere 97,2 MHz (87,5)

Turku 107,3 MHz (99,4)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan näitä salaliittoja, natsit puhuivat juutalaisten salaliitosta...

Vierailija
22/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oletetussa) GAID-lehden lainauksessa kuvataan! Rehellisesti katsottuna ja havainnoituna siis: ilman homomyönteisyyttä tai homokielteisyyttä. "Salaliittoteorioista" ei ehkä ole syytä aina puhua - nimittäin ei olisi ensimmäinen kerta, kun massojen mielipiteisiin olisi pyritty vaikuttamaan median kautta. - Järkyttävää tietysti, mikäli homoliikkeellä on ollut/on tällainen järjestelmällistyyppinen agenda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oletetussa) GAID-lehden lainauksessa kuvataan! Rehellisesti katsottuna ja havainnoituna siis: ilman homomyönteisyyttä tai homokielteisyyttä. "Salaliittoteorioista" ei ehkä ole syytä aina puhua - nimittäin ei olisi ensimmäinen kerta, kun massojen mielipiteisiin olisi pyritty vaikuttamaan median kautta. - Järkyttävää tietysti, mikäli homoliikkeellä on ollut/on tällainen järjestelmällistyyppinen agenda.

Oikeasti olen niin täynnä teidän uskovaisten paskapuhetta. Vai on homot muka uhrin asemassa vaikka ovat HAASTAJIA? Just joo, vuosisatoja on homot joutuneet kärsimään itsemurhiin asti ja nyt te saatanan vellihousu-uskovaiset yritätte tehdä homoista syyllisiä. Hävetkää!! Oikeasti sanat loppuu. Homot ovat vain ajaneet heille kuuluvia SAMOJA IHMISOIKEUKSIA KUIN MUILLEKIN.

Vierailija
24/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita ihan vilpittömästi ymmärretään eri lähtökohdista eri tavalla, se on pelkästään inhimillistä.

Omasta puolestani pyydän anteeksi, mikäli jokin mielipiteeni tai tämänhetkinen käsitykseni (joihin minulla varmasti on tasavertainen oikeus) on jotakuta luokannut.

Vierailija
25/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai repiä hiukset päästä epätoivosta:

"4.on vedottava tieteeseen ja julkiseen mielipiteeseen vaikka ilman perusteita"

Mitä tsiisus sentään tuollakin yritetään sanoa. Siis että tieteeseen ei saa vedota? Miten niin ilman perusteita? Jo 40 vuotta sitten esimerkiksi todettiin tieteellisillä tutkimuksilla ettei homous ole sairaus. Sairauksille on olemassa kriteerit, joita homous ei täytä. Esimerkiksi psyykkisille sairauksille. Mutta silti uskovaiset hokee edelleen papukaikan lailla homous-on-sairaus homous-on-sairaus homous-on-sairaus. Ja sitten kehtaavat itkeä perusteiden puuttumisesta.

Vierailija
26/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt teillä on liiaksi aikaa syrjiä muita.

Vierailija
27/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos oma lapsukaiseni olisi homoseksuelli, niin tekisin kaikkeni korjatakseni hänet.

Näin tekisi kuka tahansa vastuullinen vanhempi.

Vierailija
28/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos oma lapsukaiseni olisi homoseksuelli, niin tekisin kaikkeni korjatakseni hänet.

edes yrittää harjoittaa lisää henkistä väkivaltaa.

Vierailija
29/33 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettava tositarinavideo

Vierailija
30/33 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoushan johtuu tutkitusti siitä, että lapselle syntyy kohdussa hapenpuutteen takia kehityshäiriö.

Hapenpuute johtuu useimmiten napanuoraan hirttäytymisestä.

Vierailija
31/33 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi korjata itse itsensä jos haluaisi. Minulla on omakin elämä elettävänä. Ei tässä pentujen takia eletä vaan oman itsensä. Pennut on kiva lisä elämään. Ei nekään silti elä minun elämääni. Että haista sinä vaan vittu senkin huoranaama.

Vierailija
32/33 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elämä kuin juna kulkee vaan

http://naurunappula.com/575927/juna-kulkee-vaan

Mä itse oonko syyllinen jos vauhti hiljenee.. Se kulkee vaan ja sinne palaan aina uudelleen. On sillä suunta pohjooseen.

Vierailija
33/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä TAATUSTI "mielenkiintoista". ...

homojen Gaid-lehdessä....

Koko lehti on joko hoax tai suuri vitsi, nimittäin sitä lehteä ei ole edes olemassa. Lisäksi fiksulla soi hälytyskellot jo kyseisen maailmanvalloituartikkelin kirjoittajasta jonka nimi on Marshall Chirk. Toisin sanoen Marshall JERK.

Joku kopsannut nimet väärin.

Artikkelin oikea nimi on: The Overholing of Straight of America by Marshall Kirk

Kirjoittajan nimi: Marshall Kirk

Ja lehden nimi on Guide.