etuovi.com kohdenumero 78190
Kommentit (27)
Miks ei voi laittaa sitä suoraa linkkiä.
Toisen roska on toisen aarre??? :)
vielä hirveämpi. Pohja kamala. Sijainti korvessa.
En löydä mitään hyvää tuosta.
Sisältä menis kaikki uusiksi ja ulkopuoleltakin tosi tylsän näköinen talo.
Sijainti korvessa.
tuon otsikon kanssa, mutta miten niin korvessa? Ikorihan on hyvä paikka Kuopiossa.
tosi hienolta joko laitoit harkintaa ostaa
ainut mikä huonoa on vuokratontti
tosi hienolta joko laitoit harkintaa ostaa
hinta 350 000 jos tulee hilipehööri mukana ;) ap
Kiva talo hyvällä paikalla. Turhat rojut ja kipsiset kaariholvet pois, paljon valkoista maalia seiniin ja kylpyhuoneet remontiin!
ihuna sisustus, ihan kuin joku olis oksentanut noihin huoneisiin..
mikähän merkitys niillä saunassa olevilla liinoilla oli sielä seinällä?
mua nauratti usean kuvan kohdalla.. kyllä pitää olla hyvää silmää et näkee tuon rojun alle!
piha on kaunis.
monen vanhemman pariskunnan kotona on tuollaista. Ei sisustamista ole ennen "harrastettu" niinkuin nykyään. Tavaraa on vain kertynyt vuosien myötä aivan liikaa ja mistään ei raaskita luopua. Tuo talo muistuttaa sisustuksineen aivan miehen vanhempien taloa, nyt jo pelottaa talon tyhjennys kun ovat huonossa kunnossa ja kohta varmaan muutto palvelutaloon edessä ja talon raivaus jää meidän huoleksi.
meille käy ja meillä on tään asutusalueen kaunein piha.
mutta sisäpuolesta tulee aika raskas ja sokkeloinen kuva.
Puutarhaa on hoidettu sydämellä
mua nauratti usean kuvan kohdalla.. kyllä pitää olla hyvää silmää et näkee tuon rojun alle!
piha on kaunis.
Mutta kamala arvostella täällä muiden koteja :(
Itse nään kyllä helposti sisustuksen läpi talon mahdollisuudet ja osaan arvioida remontin tarpeen.
Mutta koska kaikilla ei ole tätä kykyä, suosittelen todellakin karsimaan myyntiä varten kaiken ylimääräisen ja vaihtamaan tekstiilit ainakin rauhallisemmiksi.
Kiva talo hyvällä paikalla. Turhat rojut ja kipsiset kaariholvet pois, paljon valkoista maalia seiniin ja kylpyhuoneet remontiin!
lähinnä sisustusta. ap
piha on kaunis.
päälle minusta oli se vaaleanpunainen kylpyhuone.
Eikö ne välittäjät saa ihmisiä uskomaan, että myyntikuvia varten kerätään kaikki ylimääräinen pikkusälä ja isompikin pois, ja jätetään näkyviin kauniit, isot pinnat.
Ei tuon kaiken sälän keskeltä näe asunnon mahdollisuuksia, vaan tulee vaan sellainen olo, että pois ja äkkiä.