Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos kesämekosta kuultaa hieman läpi?

Vierailija
17.07.2023 |

Ei meinaa millään löytyä kevyitä kesämekkoja, joista ei näkyisi läpi... Pitääkö tosissaan tunkea joku hiostava alusmekko alle!?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... No, olen painanut menemään korkeavyötäröiset vaaleat pyöräilyshortsit alla.

Vierailija
2/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia laadukkaat alusvaatteet ja vartalonmuokkaajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa, me eletään vain kerran ystävä hyvä 🥰

Vierailija
4/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suosiolla laittanut alusmekkoa, eivät hiosta mun mielestä.

Vierailija
5/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää että kuultaa, joten käytän alushametta. Oikeasta materiaalista valmistettu ei hiosta.

Vierailija
6/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alushametta lähinnä siksi, ettei mekko tunkeudu haarojen väliin rivakasti kävellessä. Siksi ei myös kuulla läpi.

Vierailija
7/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt enää ole mikään kuumakaan mutta laita alle jotain.

Vierailija
8/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kiinnosta vaikka kuultaa. Bikinit on alla. Toivottavasti ketään ei kiinnosta 46-vuotiaan jenkkakahvat, hyllyvä maha ja hip dipsit. Ja jos kiinnostaa niin antaa palaa!

Vierailija
9/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat alle alushameen sellaisen olkaimellisen, että ei tule muhkuja mekkoon.

Vierailija
10/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, no kirkossa ehkä. Laita kivan näköiset alusvaatteet. Tai jätä ne kokonaan pois, sit ei ainakaan kukaan huomaa mitään. :)

Vierailija
11/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nehän ne vasta kivat onkin helteellä eikä hiosta yhtään. Kesämekon idea kun olisi just se ilmavuus eikä kerrospukeutuminen..

Vierailija
12/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liki kaikista kuultaa läpi viimeistään siinä vaiheessa kun aurinko sattuu paistamaan sopivasti vasten ja helmasta läpi. Se on ihan yhtä selvä figuuri muhkuroineen ym kuin olisi ilman mekkoa/hametta tai vaikka trikoissa, mutta minkäs teet?

Joku alushame tietty joo, mutta mistä muuten edes saa enää niitä sellaisia midimittaisia alushameita jotka ei siis ole mitään tiukkoja vaan enemmän kuin a-linjaisia? 

Vierailija
13/25 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki sopivaa A-linjaista alushametta etsivälle: spagetti- tai muuten kapeaolkaimelliset yöpaidat toimivat oikein hyvin siinä missä kalliimmat "viralliset" alusmekotkin. :-)

Olen haalinut kaikennäköisiä ja -värisiä silkkisiä kuin myös keinokuituisia, hieman liukkaita/joustavia ja kauniisti laskeutuvia mekkomallisia yöpaitoja kaappiini. Niistä löytyy sitten aina joku sopiva erilaisten läpikuultavien kesämekkojen alle laitettavaksi. Toisaalta, käytän näitä yöpaitamekkoja myös sellaisten mekkojen alla, jotka laskeutuvat kauniimmin kun on "vuoraus" alla. Kun alla oleva mekko on riittävän väljä ja laadukasta kangasta, niin hiostavuus ei ole ongelma.

Vierailija
14/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpi saa kuultaa.

Vierailija
15/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Olen ostanut yli 20 mekkoa tänä keväänä/kesänä eikä mistään näy läpi. Edes valkoisista mekoista.

Vierailija
16/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vartalonmuokkaajat?

Vierailija
17/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI haittaa.

M53

Vierailija
18/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot läski niin haittaa.

Vierailija
19/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No liki kaikista kuultaa läpi viimeistään siinä vaiheessa kun aurinko sattuu paistamaan sopivasti vasten ja helmasta läpi. Se on ihan yhtä selvä figuuri muhkuroineen ym kuin olisi ilman mekkoa/hametta tai vaikka trikoissa, mutta minkäs teet?

Joku alushame tietty joo, mutta mistä muuten edes saa enää niitä sellaisia midimittaisia alushameita jotka ei siis ole mitään tiukkoja vaan enemmän kuin a-linjaisia? 

https://tamsilk.fi/collections/alushameet

Vierailija
20/25 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Olen ostanut yli 20 mekkoa tänä keväänä/kesänä eikä mistään näy läpi. Edes valkoisista mekoista.

Luulet vain. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi