Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidille tunnusomaiset piirteet !

Vierailija
25.10.2005 |

- kuvittelee että vain hänen ratkaisunsa on oikea, mutta ei osaa perustella sitä

- kuvittelee että kaikki työssäkäyvät ovat uraäitejä

- elää miehensä rahoilla ja kadehtii sellaisia naisia jotka ansaitsevat omaa rahaa

- ei päästä miestänsä pikkujouluihin ja ylisuojelee myös lastaan

- kuvittelee lapsensa maailman älykkäämmäksi, kiltimmäksi, kauniimmaksi tai lahjakkaammaksi ja ei huomaa että muut naureskelevat hänen keskimääräistä tyhmemmälle lapselle

- Reimatec on maailman tärkein asia, täpisee Reimateceista päivittäin (eikä tajua että Ticket yms on in eikä Reimatec)

- tekee kaikki ostoksensa (myös vaate) marketeista

- ei huomaa että tekee lapsestaan epäsosiaalisen yksilön jolla tulee olemaan sosiaalisia ongelmia koulussa

- käyttävät av:lla jatkuvasti sanontoja " hanki elämä" " kadehdit vaan kotiäitejä" " minun mieheni ainakin haluaa minun olevan kotona" jne

- teilaa kaikki tutkimukset siitä että lapsen on hyvä olla ikäistensä seurassa päiväkodissa kun taas kaikki omaa valintaa tukevat ajatukset hän uskoo mustavalkoisesti

- useimmat kouluttamattomia tai sitten kaupan kassoja, sairaanhoitajia tai muita vastaavia

- ei osaa lukea vaan kääntää kaikki useimmat kotiäidit-kirjoitukset muotoon kaikki kotiäidit

- ei kestä minkäänlaista kritiikkiä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon että tuollaisiakin on olemassa.

Vierailija
2/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsi et ainakaan kovin älykästä kuvaa anna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- kuvittelee että vain hänen ratkaisunsa on oikea, mutta ei osaa perustella sitä

- elää miehensä rahoilla ja kadehtii sellaisia naisia jotka ansaitsevat omaa rahaa

- kuvittelee lapsensa maailman älykkäämmäksi, kiltimmäksi, kauniimmaksi tai lahjakkaammaksi ja ei huomaa että muut naureskelevat hänen keskimääräistä tyhmemmälle lapselle

- Reimatec on maailman tärkein asia, täpisee Reimateceista päivittäin (eikä tajua että Ticket yms on in eikä Reimatec)

- ei huomaa että tekee lapsestaan epäsosiaalisen yksilön jolla tulee olemaan sosiaalisia ongelmia koulussa

- käyttävät av:lla jatkuvasti sanontoja " hanki elämä" " kadehdit vaan kotiäitejä" " minun mieheni ainakin haluaa minun olevan kotona" jne

- teilaa kaikki tutkimukset siitä että lapsen on hyvä olla ikäistensä seurassa päiväkodissa kun taas kaikki omaa valintaa tukevat ajatukset hän uskoo mustavalkoisesti

- useimmat kouluttamattomia tai sitten kaupan kassoja, sairaanhoitajia tai muita vastaavia

- ei osaa lukea vaan kääntää kaikki useimmat kotiäidit-kirjoitukset muotoon kaikki kotiäidit

Vierailija
4/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä se kertookaan heidän työstään/palkasta ym.??

Vierailija
5/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Ja silti katson tärkeämmäksi lasten kanssa kotona olemisen kuin uran luonnin.

Vierailija
6/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän kotirouvien oiva tunnusmerkki on, että istumme puolilta päivin aamutakissa koneella kolmannen kaffekupillisen kera ja kuuntelemme musiikkia laiskana ja tyytyväisenä kuin hyvin syötetty kissa.

Vierailija
7/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pukeudun tosi huonosti, melkein aina ulkoiluvaatteisiin

-pidän lippistä päässä kun en jaksa laittaa hiuksia

-en meikkaa juuri koskaan enää

-jos pitää lähteä ulos, ei ole mitään vaatetta kun on tullut osteltua vaan ulkoiluvaatteita

-työelämä ei kiinnosta lainkaan

-ei kyllä kotityötkään

-olen tosi laiska ja saamaton

-lapsi katsoo paljon videoita

-kaveripiiri koostuu toisista kotiäideistä

-rankin harrastus on lastenvaatteiden ostelu huutonetistä

Vierailija
8/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, aina sitä oppii uutta kun vanhaksi elää.

Vierailija
9/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtävät arvostaa pienen lapsen kotihoitoa. T.sh

Vierailija
10/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta meidän kotirouvien oiva tunnusmerkki on, että istumme puolilta päivin aamutakissa koneella kolmannen kaffekupillisen kera ja kuuntelemme musiikkia laiskana ja tyytyväisenä kuin hyvin syötetty kissa.

Vierailija
11/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-pukeudun tosi huonosti, melkein aina ulkoiluvaatteisiin

-pidän lippistä päässä kun en jaksa laittaa hiuksia

-en meikkaa juuri koskaan enää

-jos pitää lähteä ulos, ei ole mitään vaatetta kun on tullut osteltua vaan ulkoiluvaatteita

-työelämä ei kiinnosta lainkaan

-ei kyllä kotityötkään

-olen tosi laiska ja saamaton

-lapsi katsoo paljon videoita

-kaveripiiri koostuu toisista kotiäideistä

-rankin harrastus on lastenvaatteiden ostelu huutonetistä

Vierailija
12/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Ja silti katson tärkeämmäksi lasten kanssa kotona olemisen kuin uran luonnin.

Vierailija
13/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, joka oli 3 vuotta kotona, nyt psykologin virassa töissä lasten psykiatrisella avo-osastolla.

Vierailija
14/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- - käyttävät av:lla jatkuvasti sanontoja " hanki elämä" " kadehdit vaan kotiäitejä" " minun mieheni ainakin haluaa minun olevan kotona" jne

-

Vierailija
15/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmut Lottiako sitä kuunnellaan vai lieneekö enempi tuo kotimainen iskelmämusiikkia sitä mieluisinta kuunneltavaa.

Vierailija:

Vierailija
16/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo pikkujoulujuttu nyt liittyi kotiäitiyteen? Olen samalla tavalla " päästänyt" mieheni pikkujouluihin riippumatta siitä olenko kotiäiti vai työssä käyvä äiti.

Muutenkin olen kotiäiti sen ajan kun kotona olen ja kun töihin palaan, olen " uraäiti" . Ajatukseni ja käyttäytymiseni pysyvät aika samoina. Varsinkin ostotottumukseni jne.

Vierailija
17/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oli asia mikä hyvänsä hän aina vastaa siihen että lapsen paras paikka on kotona. Siis oli kysymys mikä hyvänsä !!!!

Vierailija
18/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tällä hetkellä kotiäiti, eikä yksikään ap:n listan kohta päde!

Vierailija
19/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidille tunnusomaiset piirteet !

- kuvittelee että vain hänen ratkaisunsa on oikea, mutta ei osaa perustella sitä (kyllä, syyllistyn tähän)

- elää miehensä rahoilla ja kadehtii sellaisia naisia jotka ansaitsevat omaa rahaa (vähän)

- ei päästä miestänsä pikkujouluihin ja ylisuojelee myös lastaan (lapsen suojelusta en itse osaa sanoa, miestä en kylläkään komenna, menee minne haluaa)

- kuvittelee lapsensa maailman älykkäämmäksi, kiltimmäksi, kauniimmaksi tai lahjakkaammaksi ja ei huomaa että muut naureskelevat hänen keskimääräistä tyhmemmälle lapselle (näinhän se on, en ole huomannut, että naureskelisivat)

- ei huomaa että tekee lapsestaan epäsosiaalisen yksilön jolla tulee olemaan sosiaalisia ongelmia koulussa (en huomaa)

- teilaa kaikki tutkimukset siitä että lapsen on hyvä olla ikäistensä seurassa päiväkodissa kun taas kaikki omaa valintaa tukevat ajatukset hän uskoo mustavalkoisesti (kyllä, siinä missä ne koskevat puolitoistavuotiaita)

- ei osaa lukea vaan kääntää kaikki useimmat kotiäidit-kirjoitukset muotoon kaikki kotiäidit (kyllä, tapanani on yleistää ja liioitella)

Vierailija
20/41 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minä olen epätyypillinen kotiäiti.

Vierailija:

***no en kuvittele, miksi kuvittelisin?

***joo varmasti ovat, ainakin ne jotka ovat tehneet samaa työtä yli 10-vuotta?? Uraäiti etenee urallaan, aloittaa kaupan hyllyntäyttäjänä ja päätyy johtaksi - se on ura, ei se että tekee sisällöltään samaa työtä ikuisesti, välillä työnantajaa vaihtaen

***eletään ihan molempien rahoilla, enpä jaksa kadehtia sairaanhoitajia enkä muita

*** minä suunnilleen työnnän miehen ulos ja pikkujouluihin

*** no en kuvittele, ja toisten tyhmyydelle ei saa nauraa (sillä tyhmä se on, joka toista tyhmäksi haukkuu)

*** tässä talossa ei Reimatecia ole vielä nähty

*** ruokaostokset juu, muttei sentään kaikkia. Sieltä ostetaan mistä edullisimmin saadaan, niin jää rahaa muuhunkin

***sitähän ei etukäteen tiedä, miten oma kasvatusmetodi tehoaa

- käyttävät av:lla jatkuvasti sanontoja " hanki elämä" " kadehdit vaan kotiäitejä" " minun mieheni ainakin haluaa minun olevan kotona" ne

***" hanki elämä" kyllä tulee kirjoitettua aika usein, muita en ole tainnut kertaakaan kirjoittaa

***tutkimuksia on niin paljon, ettei niitä ehdi edes selata, saati sitten teilata

*** tää on kyllä naisen aliarvostamista

***?

***kestän kritiikkiä silloin kun se tullaan reilusti sanomaan kasvotusten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä