Heikosti positiivinen testi
Tein juuri apteekin raskaustestin, johon tuli hyvin heikko positiivinen viiva, voiko olla väärässä? Onko kokemuksia? Menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta tänään...Samalla alavatsassa vähän sellainen tunne että menkat alkavat ja ihan pientä veristä limaa tulee
Kommentit (11)
oli minullakin, raskaana olin! tee lisää testejä.
Lähti just futisharkkoihin :)
11v poika.
heikko viiva. En halua pelotella mutta myöhemmin raskaus todettiin tuulimunaksi. Siitä sitten kaavintaan. Tämä tapahtui viime syksynä ja nyt uutta raskautta yritetään.
tarkoittaa sitä, että testiin on tullut raskaushormoonia. Mitä ei tapahtuisi, jos et olisi raskaana. Eli olet raskaana. Onneksi olkoon! Raskaus on kuitenkin niin alusa, että hormoonia ei ole vielä tarpeeksi selkeään, tummaan viivaan. Tee uusi testi parin päivän päästä, niin jo pitäisi olla viivankin tummempi. =)
olen ollut raskaana heikolla viivalla :D
Meillä nyt yritys menossa ja tein maanantaina negatestin. Mut tällä viikolla oli ovulaatio ja naitu ku kanit.
No nyt sitten varmistui perjantaina, et pääsen kesällä 5 kk töihin tosi hyvä palkkaseen duuniin. (mua siis yllättäin sinne pyydettiin) Mutta.. siellä ei voi olla raskaana töissä. Sikiölle todella vaarallsita.
Eli siis, nyt toivon tosissaan, etten vaan olisi raskautunut :(
Mutta vaikka kuulostaakin "tylyltä", niin kyseessä voi olla myös ns. kemiallinen raskaus. Eli kiinnittymisyritys on tapahtunut, mutta se onkin jäänyt vain yritykseksi. Tällöin raskaustestissä saattaa näkyä juuri heikko viiva. Testaa muutaman päivän päästä uudestaan! Toivottavasi viiva on sitten myös vahvistunut :)
se, että jatkuuko raskaus, vai on ko ns. kemiallinen raskaus, se onkin sittentaas toinen juttu.
Oli ihan pakko kokeilla myös toista merkkiä, clearbluen positiivinen tulos olikin sitten ihan selkeä :)
ap
Minun heikosti positiivinen testi tuhisee tuossa vieressä puolentoista kuukauden iässään. Eli onneksi olkoon vaan, toivottavasti on tärpännyt! =)