Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nutrannut 2 vkoa!

Vierailija
26.03.2011 |

Olen niiiiiiiiiiiin ylpeä itsestäni.

Ei tee edes enää mieli makeisia tai ruokaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosissa elimistö polttaa rasvaa ja kait nyt jokainen tajuaa, että viiskytkiloinen kuluttaa vähemmän kuin satakiloinen. Ei kukaan ole väittänyt, että voi samalla tavalla syöpötellä. Ja ei kukaan liho nopeammin takaisin kuin mitä kalorit näyttää lukemia. Eli ei ne vanhat rasvasolut sen nopeammin täyty, jos niitä ei täytä.

Entä mitä sitten jos lihookin takaisin? Jojo-laihduttaminen ei nykytutkimuksen mukaan ole edes vaarallista niin kuin ennen väitettiin.

Vierailija
22/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus on terveellisimmästä päästä laihdutusmenetelmänä, koska keho saa kaiken tarvitsemansa.

Se, tuleeko kilot takaisin, riippuu siitä, miten jatkaa sen jälkeen, kuten jokaisen laihdutuksen jälkeen.

Nutraus sopii silloin, jos haluaa laihtua nopeasti ja on sen verran itsekuria, että jaksaa odottaa ketoosia ja pysyä siinä.

Suosittelen kaikille ehdottomasti. Olo ketoosissa on tosi ihana! Elimistö samalla puhdistuu kaikesta turhasta kuonasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 24, osasit valita sanasi hyvin. Tätä minkin yritin sanoa, mutta hermostuin.

Vierailija
24/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 24, osasit valita sanasi hyvin. Tätä minkin yritin sanoa, mutta hermostuin.

lisäksi on omakohtaista kokemusta pitkältä aikaa.

Noi haukkujat taitavat olla heitä, jotka ovat ostaneet korkeintaan starttipakkauksen kokonaan tietämättä, mikä nutrauksen idea pidemmällä tähtäimellä edes on.

Me pidempään nutranneet toki tiedämme paremmin.

Itse kävin lääkärissä ja kaikki arvot olivat ihannelukemissa kuukauden nutrattuani. Sitä ennen olivat jotain ihan muuta.

24

Vierailija
25/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko täysnutraus maksaa esim. päivässä tai viikossa? Minulla on se käsitys, että on tavattoman kallista.

Vierailija
26/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7,50 euroa päivässä, riippuen mistä ostaa ja mitä makua. Eli mulla ei ole ikinä vähän rahaa syömisiin. En siis syö mitään muuta kuin 5 pussia päivässä.

Vierailija
27/27 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vain jauheita. Nutrasin 2v sitten 10kg 2kk:ssa. Välillä olin pelkästään pirtelökuurilla mutta suurimmaksi osaksi söin myös näkkileipää, hedelmiä ja 1 lämpimän ruuan.. Kilot pysyivät poissa puoli vuotta (kunnes tulin raskaaksi) nyt aloitan nutrauksen uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan