Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa näiden naamakarvojen kanssa!

Vierailija
26.03.2011 |

Olen ikäni syönyt e-pillereitä ja nyt jouduin noin vuosi sitten lääkärin määräyksestä lopettamaan kaikki hormonaaliset ehkäisyt, veritulppariskin vuoksi. En tiedä onko e-pillereiden lopettamisella yhteys, mutta nyt olen onnistunut kasvattamaan itselleni kunnon mustat viikset, leukahaituvat, posketkin täynnä nukkaa jne. Olen suht tumma, mikä tietysti vielä karvaisuutta lisää ja korostaa, koska karvat ovat niin tummia.

Millä ihmeellä näistä pääsisin eroon? Höyläämää en niitä uskalla sängen pelossa. Ja mihinkään laserhoitoon ei ole rahaa, koska koko naaman laseroimiseen menisi niin tuhottomasti hoitokertoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valoimpulssihoito laseria edullisempi?

Tehoaa suht hyvin jos vaalea iho ja tumma karva. Vaikutus kestää eka kerralla noin kuukauden, kuurin jälkeen vaikutus pitenee.

Vierailija
2/2 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epiloin kasvoni epilaattorilla useamman kerran viikossa. Se ei satu enää yhtään ja toimenpide ei kestä kauaa. Itselläni ihokarvat ovat vaaleat. En tiedä, sopiiko tämä ratkaisu sinulle ja vahvistaako se liikaa karvoitustasi. Mulle tää on ollut paras keino. Poistaahan epilaattori kuitenkin karvat enimmäkseen juurineen toisin kuin sheivaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla