Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan valittanut ravintolassa ruuasta? Miksi?

Vierailija
26.03.2011 |

Miten valitukseesi suhtauduttiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohimedaljongin..

oli siis toinen puoli hyvä, ja se laitettu näkyviin ja alle se mustaks koppuraks palanut, maistui karseelta, kun en heti huomannut tuota.

sain uuden annoksen

Vierailija
2/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruoka on ollut kylmää, joskus jopa jäässä :O

Kerran annoksessa oli aivan muuta, kuin mitä listassa luki.

Riippuu vähän paikasta, mutta yleensä suhtauduttu ihan hyvin ja tuotu uusi annos. Tuo, jossa oli väärät ainekset, nikottelivat, mutta toivat toisen annoksen, kun ei ollut niitä tarvikkeita, joita listassa luki. Kauppa on sen ravintolan vieressä, olisi hakenut vaikka sieltä tai kertonut etukäteen, olisin ottanut muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli tosin vain lievä huomautus, ei pihvi pilalla ollut ja olisin syönyt sen, mutta kokki vaati että otan uuden.

Tero

Vierailija
4/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme isolla porukalla ruokaa ravintolassa ja minulle tuotiin väärä annos. Tarjoilija vei annoksen pois ja tehtiin oikea annos tilalle. Tunsin itseni jostain syystä tosi noloksi ja osa pöytäseurueestakin oli sitä mieltä, että minä olin törkeä, kun menin valittamaan. Sittemmin selvisi, että pöydässämme toinen henkilö oli saanut annokseni ja minä hänen, hän sai ennen minua jo väärän, mutta ei ollut kehdannut puhua mitään...

Vierailija
5/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin maksapihvin kypsänä. Ja mitä sainkaan? Kolme pihviä, joista yksi oli kypsä ja kaksi sisältä ihan verisiä. Siis raakaa MAKSAA. Uhhuh. Valitin. Tarjoilija oli vähän sen oloinen, että turhasta nurisen, mutta olisi antanut uuden annoksen. Olin kuitenkin sen yhden pihvin jo syönyt plus lisukkeet, joten minulle riitti se yksikin lautasellinen. Hinnassa ei tultu vastaan.

Vierailija
6/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuassa oli sellaisia mausteita ja ainesosia joille olen allerginen vaikka etukäteen tarjoilija ilmoitti asiasta kokille.

Vierailija
7/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palanut, kylmä, raaka, väärä annos mm.

sitten olen saanut uuden annoksen ja muutamassa paikassa ei ole annosta veloitettu

Vierailija
8/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin keittiöön ja paistettiin lisää.

Vierailija
9/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoksesta puuttui menussa mainittu grillitomaatti.

Sain hotshotin korvaukseksi :D

Vierailija
10/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annokseen kuului mm. jotain naudan sisäfilettä ja oletin että jotain kypsähköä tavaraa sieltä on tulossa. Järkytys oli melkoinen kun pihviveitselläni halkaisin sen hyytelönomaisen pihvin. Raaka pihvi oli vain leivitetty mausteilla pinnasta. Tuskin oli paistinpannulla käynytkään. Sain uuden muitta mukinoitta. Tosin valmistaminen kesti kauan.

Vierailija
11/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin keittiöön ja paistettiin lisää.

tai siis ainakana kunnon kokki ei kylmennyttä pihviä ala paistaa uudelleen...

Vierailija
12/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin pihvin mediumina, mutta tuotu pihvi oli kyllä aivan raaka. Siis ei silleen kivasti punertava vaan oikeesti raakaa.

Joskus olen saanut niin suolaista ruokaa, etten pystynyt syömään sitä. Josus olen tilannut lisukkeeksi 'jotain muuta kuin perunaa' ja olen saanut annoksen höystettynä kahdella isolla uuniperunalla.

Aina on suhtauduttu hyvin - yleensä olen saanut uuden annoksen tai ainakin lisukkeet on vaihdettu. Harmittaa joka kerran kun valitan, mutta jos maksan pihvistä 20 e, niin vaadin kyllä, että kypsyys on edes sinne päin.

Vierailija
13/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos keltuainen vähän valuukin, mutta hei: täysin raaka valkuinen tasan haittaa!!

Vierailija
14/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. eilen miehen pihvin piti olla medium, mutta oli läpikypsä. Mieheni kertoi asian tarjoilijalle, mutta totesi myös, että olemme odottaneet ruokaa niin kauan, että hän ei halua uutta ruokaa. Saimme alkuruoan ilmaiseksi ja jälkiruoan vielä talon tarjoamana. Ravintolassa oli kova ruuhka, näimme sen kyllä.

Asiallinen, asiasta valittaminen on ilman muuta aiheellista. Moni suomalainenhan luulee, että se on jotenkin loukkaavaa.

Vierailija
15/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza oli kylmä.

Broilerin rintafile raaka sisältä.

Liian pitkä odotusaika.

Hesessä hampurilaisen välissä JÄINEN kanapihvi.

Juu todellaKIN valitan kun on aihetta. Ainoastaan Hese ei korvannut mitenkään muuten kuin tietty paistetun pihvin kera tuodulla uudella hampurilaisella. Muuten on joko jälkiruokakahvin saanut tai jäätelön tms.

Turhasta tai ihan pikkuasiasta en ala valittamaan, mutta nuo on olleet jo ihan suuresti ärsyttäviä asioita.

Vierailija
16/22 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkua jossa oli hometta. Näytti sitä tarjoilijalle joka kipitti sen kanssa pois. Ravintolapäällikkö tuli ja sanoi että mies sai annoksensa puoleen hintaan. LOL, no olihan sekin jotain. Oltas voitu tehdä valitus terveystarkastajalle ja siitä olis tullu niille isompikin juttu...

Vierailija
17/22 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tilasin tonnikalasalaatin jollain huoltiksella niin lopputulos oli se että salaatinlehtiä ei oltu revitty pieniksi ja tonnikala oli vaan kumottu siihen päälle niin että purkin muodot näkyivät vielä

Vierailija
18/22 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza joka lilluu öljyssä, on kylmä, osittain palanut tai jossa on liian vähän täytteitä

Vierailija
19/22 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joskus saanu liian rasvaisen tai liian verisen pihvin

(joskus ruoka on ollu myös liian suolaista)

Vierailija
20/22 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, mutta suomalaiset eivät osaa reagoida valituksiin. Täysin neuvottomia. Toista on Jenkkilässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan