Varaatteko perheelle rantalomakohteesssa yleensä huoneistohotellin
vai hotellihuoneen ilman keittomahdollisuuksia? Onko esim. Rodoksen kohteessa hotellihuoneen minibaari kylmä eli pienoisjääkaappi? Voiko sinne laittaa omia juomia kylmenemään vai miten saa vesipullot kylmiksi, onko jääpalakonetta jossain käytävällä? Kyseessä 4-5 tähden hotelli, ei siis huoneistohotelli.
Kommentit (29)
vaikkakaan emme kyllä koskaan käytä keittomahdollisuutta, se nyt on vaan automaattisesti ollut noissa meidän valitsemissa hotelleissa. Minibaarin jääkaappi riittäisi kyllä. Emme koskaan tee itse ruokia lomilla.
ja se sopii meille parhaiten, ei haittaa jos kokkailee joskus jotain pientä lomalla(kin) kun käymme kuitenkin ravintolassakin :)
lasten kanssa haluan vähän enemmän tilaa kuin pienen hotellihuoneen, kerran Turkissa meillä oli lähes 100neliön huoneisto. En kyllä muista että olisin sielä edes vettä keittänyt.
Ja missä päin.
olen aina ajatellut, että sinne nyt ei ainakaan mennä, mutta meillä oli sieltä vieraita, jotka saivat tämän mielipiteen kääntymään:D
vaan kävellä valmiiseen ruokapöytään. jos vaan mahdollista niin varaan vielä All Inclusiven ja hotelli mielellään 4-5 tähteä. Lapsia meillä on 3.
ekan kerran 16 vuotta sitten ja tokan kerran yksin lasten kanssa pari vuotta sitten jossain pikkupaikassa Marmariksen vieressä.
Palvelu oli tokalla kerralla loistoluokkaa, missään ei ole ollut niin siistiä eikä niin hyvää palvelua. Hinnat olivat edulliset. Turkissa myös antiikin nähtävyyksiä paljon joten kulttuuria riittää, saoin hienoja luonnonolosuhteita vuoristoista ihaniin kilpikonnarantoihin.
Ukot eivät huudelleet vaan kohtelivat kunnioittavasti.
Ekaan kertaan verrattuna täytyy sanoa että Turkki on tullut valovuosia siitä 16 vuoden takaisesta!
viilenemään, jopa vesipullot :)
Meillä vaihtelee, on oltu paljon ihan tavallisessa hotellihuoneessa, huoneistohotelleissa ja nykyään aina vaan useimmin vuokraamme asunnon tai huvilan.
minikeittiö ja jääkaappi
en tee lomalla ruokaa, syödään ravintoloissa kaikki ateriat
meillä on suurperhe, joten juotavaa kuluu ja se on kiva laittaa jääkaappiin. Lisäksi meillä syödään usein aamiainen ja joku välipalakin päivän mittaan itse tehtynä, ei ravintolassa.