Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, pelkkä oman halun ilmoittaminen ei riitä!

Vierailija
25.03.2011 |

Tämä on omistettu kaikille niille miehille jotka eivät mielestään saa tarpeeksi usein seksiä parisuhteessaan.

Meillä on takana jo yli 10 yhteistä vuotta. Seksi on hyvää silloin kun sitä on. Valitettavasti mieheni mielestä kerta pari viikossa ei ole tarpeeksi. Olen vuosien mittaan tämän asian hyväksynyt meidän erilaisuutena ja miehellä on oikeus "hoidella itsensä" valitsemansa materiaalin kera, ilman että siitä suutun jos itse en ole "sillä tuulella".

Tämä toimikin aluksi hyvin, MUTTA valitettavasti on johtanut siihen että seksiä harrastetaan vain silloin kun minä teen aloitteen.

Miehen puolelta "kosintakaava" menee jotakuinkin näin: hän painaa erektiossa olevan peniksen pakaraani vasten ja rutistaa tissistä. Jos en sitten siitä lämpene, niin kääntää kylkeä ja odottaa kunnes nukahdan (tai luulee minun nukkuvan) ja menee sitten "hoitelemaan itsensä".

Niin, olihan se yhdessä sovittu että on ok.

Nyt vaan olisi mukavaa jos mies joskus viitsisi nähdä hieman vaivaa ja vietellä minut mukaan seksin harrastamiseen. Pelkkä halun ilmaiseminen kun on kovin tökeröä lämmittelyä siinä vaiheessa kun itse ei ole seksiä ehtinyt ajatellakkaan.

Voisikohan mieskin hieman katsoa peiliin kun ihmettelee seksikertojen vähyyttä? Ne nimittäin ovat alkaneet pikkuhiljaa vähentyä entisestään sitä mukaan kun mies ajattelee vain pääsevänsä helpolla.

Jokainen nainen kaipaa joskus hieman tunnetta siitä että on vaivan arvoinen ja viehättävä eikä minulle ainakaan tule sellainen olo vain seksuaalisen halun ilmoittamisesta.

Voipi olla etten ole täysin väärässä väittäessäni että meitä on ehkä muitakin.

Eli vähän pientä yritystä kehiin myös miehen puolelta, kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät ole ikinä hyvin.

Luulen että miehenne ovat kyllästyneet jatkuviin rukkasiin ja lopettaneet yrittämisen. Ette ole sen arvoisia. Prinsessoja pitäisi palvoa? Milloin te olette palvoneet Jaakkoa ja pavunvartta?

Eipä tee mieli herätellä ruususta unesta. Saa vastaukseksi selityksiä.

Niin, ap:lla ja muutamalla muullakin tais olla ongelmana juurikin se yrityksen puute.

"Pannaanko" ei vielä ole oikein yrittämistä ja voi voi jos sillä kommentilla saa rukkaset.

Tieto lisää tuskaa - ja joskus sieltä saa jonkun oivalluksen itelleenkin.

Jokainen voi kysyä itseltään toiminko itse oikein?

Vierailija
22/25 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette haluta minua.

Naisen on ensin palvottava Jaakon Pavunvartta. Vasta sitten mies innostuu liehittelemään.

Teette ensimmäisen virheen. Ette ala palvomaan pavunvartta, kun se iskeytyy kovana pakaroita vasten.

Teette heti touhusta lopun.

Tuollainen ilmiö on ilmoitus siitä ettette palvo miestänne tarpeeksi. Hän häkee huomiota eikä niinkään seksiä. Te kuvittelette että ahaa taas haluaa seksiä. Vaikka päällimmäisenä miehellä on mielessä huomion haku. Hän haluaa pavunvarren palvontaa.

Miten se Ruusunen heräisi siitä salkkarikoomastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miestä ei huomioida tarpeeksi. Ap:n mies on luultavasti vähän hellan välissä. Ap odottaa mieheltään palvontaa ja lahjoja.

Milloin ap on itse viimeksi ihaillut miestään?

Onko tuollaisessa nössykässä edes mitään ihailtavaa.

Mies käyttäytyy noin vain epätoivoissaan. Ei normaali ihailua ja huomiota saanut kumppani iske kalua pakaroille tai lähentele noin rujosti. Tuohan on selvä avun huuto.

Huomioi minut rakas...

Surullisinta on että ap lähettää miehensä runkkaamaan. Tulee todella surullinen olo miehen puolesta. Luultavasti itkee ja runkkaa samalla.

Vierailija
24/25 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä pitää huomioida. Laiska nainen jättää miehensä huomiotta. Monille miehille on tärkeää saada ihailua. Ihailluksi tullut mies ei lähesty huomiota herättävän rajusti. Kyselemällä pannaanko tai puskemalla kalullaan vasten.

Luulen ettette oikeasti edes rakasta miehiänne. Ette pidä miestänne haluttavana. Kyllä normaalisti nainen huomioi miehensä ja miellyttää häntä kaikin tavoin.

Kokeilkaapa. Itse pidin tuota ohjelmaa puppuna, mutta nuo vinkit auttoivat meidän parisuhdetta. Mies ei välttämättä ole se viallinen. Hän on vain se yksinäinen poika, jota ei huomioida.

Vierailija
25/25 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat lellineet miehenne jo lapsena pilalle.

Saaneet kaiken puhtaalta lautaselta. Pimppiäkin pitäisi saada pyytämällä.

Järkyttäviä mammanpoikia olette itsellenne valinneet. Oma wt-uros ottaa vaikka väkisin, jos ei saa ja siitä pidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi