Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mies hyvä?

Vierailija
25.03.2011 |

- Ei ole kiinnostunut autoista eikä nettipeleistä.Osaa kyllä korjata jotain sähkövempaimia.

- Säästäväinen. Mutta maksaa aina daamilleen ravintolassa ruoat ja leffat jne.

- Ei polta eikä juo. Eikä kapakoitse.

- Hyvin komea ja pitkä. Mallintöitäkin tarjottu, muttei kiinnostunut alasta parin keikan jälkeen.

- Opintotason koulutus, työskentelee sosiaalialalla.

- Kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, osallistuva.

- Ulospäin suuntautunut,viisas,kiltti ja luotettava.

- Ei tee juuri kotitöitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
22/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä miehen pitää tehdä puolet kotitöistä jos molemmat käyvät töissä. En voi sietää sellaisen miehen asennetta joka kieltäytyy kotitöistä. Tietenkin jos maksaa sitten kotiapulaisen niitä tekemään, niin ehkä sitten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen totaalikieltäytyminen arveluttaa mua, paitsi röökaamisessa

ei tollasta voi olla olemassakaan, täytyy siinä jotain vikaa olla, tylsältä vaikuttaa moinen täydellisyys

Vierailija
24/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää tuo kotitöiden teko on? Entä ravintolassa maksaminen, jos daamilla itselläänkin sattuu olemaan tuloja? Kaikkea haluamaansa ei vain saa. Täydellisiä ihmisiä ei ole. Ehkä mies pohtii, että tietää hyvän naisen, joka on kuitenkin siitä ongelmallinen, että häneltä puuttuu itsenäisyys ja niinpä nainen etsii tukea omille valinnoilleen vaikka nettikeskusteluista, jos muualta ei apua löydy.

Mieti nyt ihan rauhassa, kyllä sinä johonkin lopputulokseen päädyt. Ja voi olla, että jollakin vallan muulla perusteella, kuin mitä tässä luettelet.

Vierailija
25/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta pahalta. No ehkä tuo vähän arveluttaa, ettei juo ollenkaan tai käy kapakassa. Siis en itsekään ole mikään järjetön suurkuluttaja, mutta kyllä silloin tällöin on mukava vetäistä kännit ja käydä kavereiden kanssa vähän baarissa. Toki ei tuo juomattomuuskaan sitten haittaa, jos hän ei ole sillä asenteella liikenteessä, että kun en minäkään, niin et sitten sinäkään saa.

Ei edes nuo vähäiset kotityöt kuulosta niin hirveiltä, itse olen vähän sellainen touhottaja, että tykkään tehdä niitä kotitöitäkin (imurointia lukuunottamatta, se on saatanan keksintöä :D), joten niistä suoriudun kyllä itsekin. Toki mies nyt sen verran saisi tulla siinäkin vastaan, että jos minä en ehtisi, niin silloin hän ihan vapaaehtoisesti tekisi itse.

Vierailija
26/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian tylsä kuva tulee. Ja haluaisin kyllä välillä käydä baarissakin mieheni kanssa. Koska en tykkää kotitöistä paljoa, en todellakaan sietäisi sitä, ettei mies juurikaan niitä tekisi kanssani.

Vierailija
27/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöiden tekemättömyys ei minua haittaisi. Jos kaikki jäisi (niinkuin jääkin omalla kohdallani) omille harteillesi, pidä huoli että hyödyt tilanteesta muilla alueilla... Elämässä on paljon muutakin kuin jaetut kotityöt.

Vierailija
28/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan itse kaikki kotityöt ja ruoan valmistuksen. Mieheni maksaa hyvätuloisena hankintani sekä esim. hieroo hartiani/selkäni/jalkani joka ilta.

Vierailija
29/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle ei sopisi mies joka istuu kapakassa. Mutta hän kyllä joskus ottaa lasin viiniä, mutta hyvin harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa :D. Sanoo ettei pidä humalassa olemisesta.

ap.

Vierailija
30/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
31/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opistotason koulutuksen perusteella.

Vierailija
32/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina luullut ettö komeus on plussaa niin miehellä kuin naisellakin.

ap.

Vierailija
33/33 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kelpaisi. Ihan kunnon mies taitaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän