Minkä ikäinen lapsesi oli, kun lähdit ensimmäisen kerran viihteelle?
Kommentit (23)
ei vaan raaskinu lähteä. Kuopuksen kohdalla toinen meininki, oli 7kk.
Ensimmäinen 7kk (tai käytiin miehen kanssa kylpylässä) toinen muutama viikko vajaa vuoden. Olen baarit jo aikanaan kiertänyt, joten mitään hinkua ei sinne enää olekkaan.
pitäisiköhän jo nyt lähteä viimeistään viihteelle, ettei käy niinkuin 92v jenkki mummolle
kävin synttäreideni kunniaksi juomassa kaljan. Tyttö oli isänsä kanssa kotona hyvässä hoivassa.
Eikä edes hävetä! :)
Kaksi lasta ja kummatkin on olleet 3kk vanhoja. Ekalla kerralla juhlin ystavien kanssa kotona ja toisella kerralla olin tupaantuliast/30-vuotis kemuissa.
Onko se sitä, että vetää perseet tai vähintäänkin kohtuullisen hiprakan, ja on yötä lapsen luota veke?
Kyllä mä taisin kavereiden kanssa käydä parilla kun mukelo oli jotain 2 kk. Olin pois noin kolme tuntia. Tämmöisiä pikkukäyntejä ihmisten ilmoilla teen noin kerran kuussa.
Olisin kuopuksen aikaan varmasti aikaisemminkin mennyt mutta ei huolinut pulloa ollenkaan :)
Kun kävin terassilla muutamalla, 5 kk niin lähdin illanviettoon. Molemmat kerrat oli katastrofeja koska vauva oli niin äidissä kiinni ettei isi kelvannut hoitajaksi. Seuraavan kerran kävikinkin sitten kun vauva oli 8kk.
kahden kuukauden. Kuopus taasen oli viikon ikäinen. Oli lämmin kesäilta ja päätin lähteä kavereiden kanssa terassille. Kyllä siinä jokunen lonkero tuli juotua.
Lapset olivat tietysti isänsä kanssa.
kahden kuukauden. Kuopus taasen oli viikon ikäinen. Oli lämmin kesäilta ja päätin lähteä kavereiden kanssa terassille. Kyllä siinä jokunen lonkero tuli juotua. Lapset olivat tietysti isänsä kanssa.
kahden kuukauden. Kuopus taasen oli viikon ikäinen. Oli lämmin kesäilta ja päätin lähteä kavereiden kanssa terassille. Kyllä siinä jokunen lonkero tuli juotua. Lapset olivat tietysti isänsä kanssa.
Toki olisin voinut pelkkää limuakin juoda, mutta päätinpä nyt ottaa sitten ne lonkerot, joita taisi mennä hurjat kolme =)
Kait noidenkin juominen olisi ollut hyväksyttävämpää jos olisin ne kotona juonut.
Kävin miehen kanssa Eppujen konsertissa ja olin pois huimat kolme tuntia. Onneksi en kauempaa, koska vauva oli huutanut kuin hyeena melkein koko ajan. Vahdissa ollut mummi oli laulanut äänensä käheäksi ja vauvaa kanniskellut pappa kuluttanut käytännössä polun olohuoneen pöydän ympäri ;)
Jestas, ei kuuluisi lapsia ollenkaan tollaisille janoisille ja taivaan isälle kiitos, että minä osaan elää oikein......
1 kk