Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astmaatikkoja paikalla?

Vierailija
24.03.2011 |

Miten elämäsi muuttui diagnoosin saatuasi? Mitä lääkkeitä sinulla on? Annostus ja mg.

Oletko joutunut luopumaan jostain?

Mikä on ollut hankalinta?

Millaisia pef arvoja sinulla on ja on ollut? eli muutokset ennen ja jälkeen lääkkeen?

Itse juuri diagnoosin saatuani ja ihmeissäni, hämilläni. Miettienmiten tästä eteenpäin. Mitä muuttaa, ja mikä muuttuu.

Itsellä lääkkeenä nyt 2x aamuin illoin Budesonid 100 mikro.

Puhalluksia aamuin ennen ja lääkityksen jälkeen. Sama päivällä, Sama illalla.

Puhallukset enen lääkettä 250-270. Lääkkeen jälkeen 300. Ja minulla pitäisi olla noin 470.

Mietin tulevaisuutta. Miten työ. Miten lemmikit. Miten vaikuttaa kotona, jotta olisi helpompaa, eli matot yms.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 9 vuotta sitten kysyin täällä hätääntyneenä ohjeita, kun esikoiseni oli juuri saanut astmadiagnoosin. Olin tosi hädissäni lapsen lääkkeiden ja muunkin astmaelämän kanssa.

Minulle sanottiin, että astma ei ole kuolemantuomio, miltä se silloin tuntui kun esikoinen sairastui.

Nyt esikoinen on 12v reipas nuorimies, jota astma ei haittaa mitenkään, kiitos lääkkeiden. Tietenkin estolääkitys muistettava ja avaava lääke, mutta jos lääkitys hoidetaan, niin jopa eläinperheeseen voi mennä yökylään, riippuen tietysti astman vaikeusasteesta..

t. astmapojan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan