Miten hyväksyisin mieheni sellaisena kuin hän on (tapoja, joihin olen vasta lasten myötä
alkanut kiinnittää huomiota). Olen kamala akka. En ennen lapsia muista huomanneeni mieheni tavoissa mitään erityistä... nyt 10 v. yhdessäolon jälkeen hänessä ärsyttävät kaikki. Yritän lapsille opettaa kauniita pöytätapoja ja samanaikaisesti mies ahmii ruokansa, kun ei olisi koskaan saanut syötävää, röyhtäilee aina kulauksen juotuaan (tahattomasti kuulemma)... näitä nyt riittää eikä kai tarpeen kaikkia luetella... kuinka oppisin sietämään ja olemaan mulkoilematta miehen huonoja tapoja?
Kommentit (6)
Tänään olimme paikassa, jossa retkisalaatteja syötiin muovihaarukalla. Ahneuksissaan purasi haarukankin poikki...
ap
ja ojentaa sitten lapsia ja näyttää itse mahdollisimman hyvää esimerkkiä...huoh...
ap
Tänään olimme paikassa, jossa retkisalaatteja syötiin muovihaarukalla. Ahneuksissaan purasi haarukankin poikki...
ap
haarukka se napsahti poikki... hotkii ruokansa kuin koirat. Ryystää kahvin, vaikkei olisi kuumaa. Ähkäsee, kun on ottanut kulauksen jotain juomaa. Ähkii muutenkin ruokapöydässä. Ei sentään maiskuta tai syö suu auki. Eikä useinkaan puhu ruoka suussa:-) Ähhhhh!!!!
ap
Sitten erosin ja otin uuden ukon, ja se on vain hieman paranneltu versio, omat pahat tapansa silläkin. Onneks sentään ruokapöydässä käyttäytyy erittäin sivistyneesti, mutta muuten... :) Mutta ne tavat eivät häiritse laisinkaan. Eli pohjalla oli jotain muutakin isompaa ongelmaa selvästi exän kanssa, kun vaan ne sikamaiset pöytätavat ja pikkuasiat jotka ärsytti.
Eikä tarvitsekaan. Minun mielestäni tämä ainakin on ihan normaali tilanne; kun itse yrittää olla esimerkkinä, niin hermo menee kun toinen ei näytä tajuavan yhtään mitään. Mä ainakin olen ottanut linjan että pidän suuni kiinni ja annan mieheni olla just sellainen kuin on - vaikka kuinka pännisi.