Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi tuntia on sopiva aika lapsen kyläilyyn

Vierailija
24.03.2011 |

Tämä on meillä tehty selväksi puolin ja toisin. En halua meille muiden lapsia roikkumaan koko iltapäiväksi ja illaksi. Myöskin omalla lapsellani on tiukat kotiintuloajat kylästä. En ymmärrä miksei tämä onnistu muissa perheissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aamusta iltaan eikä haittaa pätkääkään. Viikonloppuna saa tulla yöksikin ja samalla linjalla on kaveriperheiden vanhemmatkin.

Vierailija
2/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 19 pitää vieraiden poistua, jotta ilta rauhoittuu. En ymmärrä miksei tämä onnistu muissa perheissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. naapuriin. Kyllä pienten lasten pitää viettä aikaa oman perheen parissa. Kun murrosikä koittaa vähenee ihan luonnostaan kotona olo.

Vierailija
4/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat kylään sovitusti ja viipyvät sovitun ajan. Kummeksun sitä millaisesta väestä on kyse jos lapset luuhaa kylässä koko päivän.

Vierailija
5/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään mene kylään oleilemaan kuutta tuntia. Esim. naapuriin. Kyllä pienten lasten pitää viettä aikaa oman perheen parissa. Kun murrosikä koittaa vähenee ihan luonnostaan kotona olo.

olen myös ollut kavereilla yökylässä. ja kaveri lapseineen meillä koko viikonlopun. kyllä pienet lapset voi leikkiä myös omien kavereidensa kanssa, kyllä ne silti ehtii kotonakin olemaan.

Vierailija
6/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa koululaiset olla vaikka kuinka kauan.

Mutta alle kouluikäiset, joo... , niillä riittää parin tunnin kyläily.

Vierailija
7/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasi 19:00. Ajatella ja niillä oli vielä kivaa ja ehdin nähdäkin hänet kylillä ja kylässä kolmesti. Eiköhän se ole niin, että sovitaan muiden vanhempien kanssa nämä vierailut ja jos kolmikon äideille sopii, että pyörivät sunnuntaina kodista toiseen, se sitten sopii.

Alle kouluikäisten maksimi on minusta viikonloppuisin neljä tuntia.

Sovitaan kun joudutaan sopimaan.

Vierailija
8/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin lapsena kaverit usein iltakaudet kylässä ja usein jäivät vielä yökyläänkin. Tämä oli todella hauskaa kun olin sosiaalinen lapsi.

Mutta jos teillä ei saa olla kuin kaksi tuntia niin sano ihmeessa lapsille ja tietenkin myös heidän vanhemmmilleen. Minä ainakin silloin pitäisin kiinni siitä, ettei lapseni olisi teillä yli kahta tuntia. Tuollaista sääntöä ei voi ketomatta tietää.

Vierailija
9/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 h menee helposti.

Vierailija
10/10 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. naapuriin. Kyllä pienten lasten pitää viettä aikaa oman perheen parissa. Kun murrosikä koittaa vähenee ihan luonnostaan kotona olo.

Miten niin en mene? Kun vierailemme kavereiden luona niin vierailut kestää aina monen monta tuntia =) Ja kun itse teen osa-aikatyötä niin lapsi saa olla kotona takuulla enemmän kuin monessa "uraperheessä" vaikka paljon kavereillaan onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi