Paljonko miehesi bruttopalkka on?
Mun mies saa 4800€ ja aina vinkuu että liian vähän. Minusta se on hyvä, itse saan 2200€
Kommentit (48)
mutta vuositulot ~50000€. Mun kk palkka on parempi, mutta meillä ei makseta matkaajasta eikä ylitöitä ole.
Parempi kuin mulla ainakin, itse saan 2300.
mutta vuositulot ~50000€. Mun kk palkka on parempi, mutta meillä ei makseta matkaajasta eikä ylitöitä ole.
Matka-aika
neton kylläkin joka on suunnilleen 1800e.
ja mun on n.1400-2000e/kk(osa-aika työ 20-30h/vk)
Minulla sama mutta teen nyt osa-aikaista, meidän netoissa on n. 200e ero nyt :o
minä hoidan laskut ja lapset pääasiassa omalta tililtäni ja hänen laskunsa yhteiskäyttötililtä jonne hän laittaa pyytäessäni lisää rahaa. hän maksaa bensat, auton huollot, osan ruoasta ja kaljansa.
on tosin osa-aikatyössä valmistumiseen asti. Sitten pitäis tulojen kasvaa ihan mukavasti. :)
Vaihtelu 5t€-12t€/kk. Sillä rahalla onkin myynnyt itsensä lähes kokonaan sieluineen päivineen työnantajalle. Meille jää vaan rippeet ja rahan tuoma lohtu.
mä saan paljon enemmän kuussa käteen kuin mieheni
tai suuruusluokka alle 3k€, luulisin
Lisäksi vuodessa tulee tuhansia euroja erilaisina bonuksina. Mieheni taitaa olla hiukkasen palkkakuopassa tällä hetkellä, ottaen huomioon hänen koulutuksensa ja työkokemuksensa, mutta nyt saa olla iloinen että saa ylipäätään pitää työpaikkansa.
Ihan hyvin pelkältä amispohjalta. Minun tulot on viidesosa tuosta.
miehen vuositulot vaihtelevat 50 000-60 000 välillä, kiitos ylitöiden! Peruspalkka muutoin ei mikään järin hyvä. 2200/kk?
lisäksi tulee jonkin verran bonuksia. Itse tienaan selvästi enemmän.
eli ~12 000/kk
mita ammattia miehenne edustavat? omani marketing director.
n.3000,brutosta ei väliä,koska se ei jää käteen :)
Eikä miehenikään tiedä minun palkkaani.