Paljonko miehesi bruttopalkka on?
Mun mies saa 4800€ ja aina vinkuu että liian vähän. Minusta se on hyvä, itse saan 2200€
Kommentit (48)
aivan varmasti tienaatte enemmän kuin miehenne jotka tienaavat 4-5 tonnia kuussa. just joo.
4500 €/kk ja päälle on tullut kerran vuodessa joulubonus.
Nyt vaihtaa osastoa ja vähän työtä, joten palkan pitäisi nousta.
vain kolmena päivänä viikossa. Palkka vaihtelee mutta on yleensä siinä hieman yli tonnin hujakoilla ja tilille rapsahtaa keskivertokuukautena noin 800 euroa.
mut perusnetto on n. 6500€/kk
Mut jos lasketaan kaikki edut mukaan nelinkertaisuu ainakin tuo summa.
Mun tulot onkin sitten huimat 0€/kk
Joojoo, netto 6500€/kk ;)) Niin varmaan!!
Ulkomailla nyt on välillä kovemmat palkat joillain aloilla kun suomessa.
mut perusnetto on n. 6500€/kk. Mut jos lasketaan kaikki edut mukaan nelinkertaisuu ainakin tuo summa.
Mitä miehesi tekee? Asutteko Suomessa?
mut perusnetto on n. 6500€/kk. Mut jos lasketaan kaikki edut mukaan nelinkertaisuu ainakin tuo summa.
Ei asuta suomessa ja mies it-alalla
minä tienaan vain 6200e.. tasan ei käy onnen lahjat.
mutta kituutellaan näin.
Mieheni tienaa vain vaivaiset 670 000 € kuukaudessa. Minä tienaan vain 23 000 €. Kituutamme vitusti. :(
Jotain 2 € kuussa.
Aamulla tuntu hyvältä mutta nyt vituttaa
Mieheni tienaa ilman ylityölisiä tmv. 2600 €/kk brutto. Ja jos lisät otetaan huomioon olivat tulot 2800 e/brutto keskimäärin per kuukausi viimevuonna. Minulla tulot 2400 €/kk brutto, joten ei näillä liksoilla juuri pääse elelemään leveästi, asuminen, auto, vakuutukset, sähkö, bensa, ruoka, lasten hankinnat kun vie sitten lähes kaikki rahat kuussa, ja siis asutaan pk-seudulla.
Huh, huh. Onko teidän kaikkien muitten miehet jotain diplomaatteja, kun saavat paljon parempaa liksaa? Itse olen kotiäitinä kahden lapsemme kanssa, joten voitte kuvitella, kuinka tiukkaa meillä on........... :(
vaimo.
minun brutto on 2800 €.
t: mies
Peruspalkka on 10 000, mutta sitten erilaisia bonuksia ja kokouspalkkioita tulee vielä aika lailla päälle. Ja autoetu tietty, sehän lasketaan verotettavaan tuloon mukaan.
Vuositulot n. 55 t€
Itsellä n. 2400,- ja vuositulot n. 30 t€.
on tekniikan tohtori, mutta töissä yliopistolla tutkijana :/ Toisaalta, työajat ovat erittäin joustavat eli lasten päiväkotipäivät ovat suht lyhyet tämän ansiosta.
Itse tienaan bruttona 2700e/kk.
ja bonukset päälle. Noin 100 00- 250 000/ v.,riippuen taloustilanteesta ja tehdyistä kaupoista.