Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän se johtuu, että painan melkeen...

Vierailija
24.03.2011 |

80 kg ja olen 161 cm, enkä sili näytä läskiltä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen hankalampaa ole :) Sulla kuitenkin: BMI on yli 30 ->Merkittävä lihavuus

Milloin joku ymmärtäisi sen.

t teihin kuikoloiden ihannoijiin niiiiin kyllästynyt..

Vierailija
22/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 180cm ja painan 44kg... ja miks en laihdu vaik yritän:((((

vai tarkoititko 144kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 180cm ja painan 44kg... ja miks en laihdu vaik yritän:((((

vai tarkoititko 144kg?

Vierailija
24/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on kaikki rasva mennyt tasaisesti. Mulla on aika leveä lantio ja isot tissit. Käytän kokoa 38 ja 40. ap

Vierailija
25/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen hankalampaa ole :) Sulla kuitenkin: BMI on yli 30 ->Merkittävä lihavuus

Mutta ku peili kertoo totuuden, ei vaaka :P Milloin joku ymmärtäisi sen.

t teihin kuikoloiden ihannoijiin niiiiin kyllästynyt..

On niillä kiloillakin merkitystä ja ihan turha väittää, että tuon mittainen ja tuon painoinen ihminen ei olisi ylipainoinen!

Vierailija
26/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...todistusaineistoa tästä ei ole kun en kehtaa puhua painostani kellekään, mutta kokeneet neuvolantädit ovat aina asetelleet vaa'an punnuksia ihan väärille kymmenille alakanttiin.

Ja mä painan tosi paljon (84 kg/168cm). Vaatekoko on 42 ja 46 välillä. Olen lihaksikas vaikken treenaa. Kymmenen kiloa kevyempänä olen jo aika hyvännäköinen, nyt kyllä aika emäntä. Sellainen roteva kuitenkin, pikemminkin kuin läski.

Vierailija
27/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen. En vaan näytä niin lihavalta, kuin mitä painoni kertoo. Ja aionkin laihduttaa. Silti en pysty lakkaamaan ihmettelemästä tätä asiaa... :) ap

Vierailija
28/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä?

Vierailija
29/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä?

Vierailija
30/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ku peili kertoo totuuden, ei vaaka :P Milloin joku ymmärtäisi sen. t teihin kuikoloiden ihannoijiin niiiiin kyllästynyt..

On niillä kiloillakin merkitystä ja ihan turha väittää, että tuon mittainen ja tuon painoinen ihminen ei olisi ylipainoinen!

Eihän ap kieltänytkään, etteikö voisi olla ylipainoinen. Mutta siinä on eroa, miten kilot toisissa näkyy. Niin.

Vierailija
31/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua kaksi senttiä pidempi ja painan 20 kg vähemmän...

tuossa mittaa peppusi- ketjussa, kuinka jollain minua 20 kg kevyemmällä oli sama pepun ympärysmitta kuin minulla, siinäpä taas ihmeteltävää..

Vierailija
32/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis saman mittaisia ja minä 30kg kevyempi. Oletettavavsti luumme painavat saman verran. Itse treenaan paljon, joten uskallan väittää että lihaksia mulla on enemmän. Mitä jää siis jäljelle? 30kg rasvaa. Se on 60 paketillista voita, kieltämättä hankala uskoa ettei se näkysi noin lyhyessä varressa.

Vierailija
33/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua kaksi senttiä pidempi ja painan 20 kg vähemmän...

tuossa mittaa peppusi- ketjussa, kuinka jollain minua 20 kg kevyemmällä oli sama pepun ympärysmitta kuin minulla, siinäpä taas ihmeteltävää..

siinä mitään ihmeteltävää ole, toisilla rasva kertyy eri paikkaan kuin toisilla, toisilla voi olla treenatut pakaralihakset, toisillä ei lihasta juuri ollenkaan. Ohis.

Vierailija
34/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Jennylläkin (8v, 120cm ja 35kg) on tosi painavat luut. Kouluterveydenhoitallakin ihmetellään, kun me ei suostuta meneen ravintoterapeutille, mut kun luut vaan on niin painavat.. Muuten neiti on vaan reipas ja terve!

Vierailija
35/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman verran, kun luut ovat todellakin eri paonoisia?

Vierailija
36/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä hirveitä eroja kahden saman mittaisen naisen luurangossa ole.

Vierailija
37/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihmiskehon tutkija?

Vierailija
38/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän semmoiselta pyöreältä, mutten lihavalta. Tai se nyt tietenkin riippuu minkä kukin lihavaksi kokee. Olin mukana semmoisessa diabeteksen ehkäisy -tutkimuksessa, ja siellä aina tapaamisissa sanoivat että "kun sullahan ei ole sitä ylipainoakaan". Sanoin, että onhan mulla, olivat ihan ällistyneitä. Mittasivat pituuden uudestaan kun eivät millään uskoneet.

En siis suurin surminkaan väitä olevani laiha, mutta en ole kyllä sinänsä lihavakaan. Myös kaikki veriarvot on huippuhyvät, kunto normaali ja osin lihaskunto erinomainen kuntotestissä. Syönkin kyllä monipuolisesti ja liikun, mutta syön vain liian suuria annoksia pysyäkseni tosi laihana. Haluaisin kyllä pitkällä tähtäimellä painoa mieluummin vähän alaspäin. Ei hätää kuitenkaan.

Vierailija
39/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihmiskehon tutkija?

jos tuolla perusteella siihen päädyit :)

Vierailija
40/42 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut tuskin painavat eri verran, muistaakseni jossakin luki että samankokoisen luurangon paino voi vaihdella noin kilon verran.

MUTTA

ihmiset ovat rakenteeltaan erilaisia: jollakin on leveä lantio, jollakin leveät kylkiluut ja jollakin kapeat hartiat. Näiden rakenteiden ympärille menee sitten sen mukaisesti lihasta ja pehmytkudosta, eli leveämmän rakenteen ympärille enemmän. Rakenne vaikuttaa varmasti myös siihen, kuinka paljon painoa saa olla ennen kuin näyttää läskiltä.

Esim. minä, itseäni rotevaksi nimittänyt ylempää: jos painaisin 55 kiloa, en olisi edelleenkään pieni. Olisin luultavasti laiha, mutta edelleen aika näyttävä. Minulla on nimittäin leveät hartiat, iso rintakehä ja melkoisesti lihasta. kun painan tämän reilut 80 kg, en ole muodoton pallero, mutta aika iso ja roteva.

Ideaalipainoni olisi varmaankin 66 kiloa, silloin on ainakin käynyt paras flaksi. Ilmeisesti olen silloin melko hoikka, kun ihan urheilullisetkin miehet ovat tykänneet.

Luissa ei ole eroa, rakenteissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi