Hemmetti, lapsen (80 euroa maksaneiden) gorekenkien vetskari meni rikki, mitä
näillä nyt enää tekee!? Melkein yhden talven ehtivät olla käytössä. Myyjä K-kengässä opasti, että vetskaria ei saa väkisin vetää kiinni, ja on toteltu tätä neuvoa.
Harmittaa vietävästi!
Kommentit (12)
palautat ostopaikkaan tietenkin ja vaadit hyvitystä.
Mun lapsen talvitakista meni vetskari vähäisen käytön jälkeen, liike maksoi korjauksen.
mielestä kuuluisi kestää edes yksi kausi... Myyjä sanoi noista vetskareista jotain, että jos menee rikki, pitää itse korjuuttaa , eivät korvaa(?)
Eikä mulla tietenkään oo edes kuittia tallella:(
ap
jos ei tepsi. Viet itse suutarille. Sitten ne varmaan kestääkin vaikka kuinka, koska suutarilla on usein laadukkaammat vetskarit kuin kenkien valmistajilla.
Luokattoman huon oja vetskareita on nykyään jalkineissa, ikävä kyllä
laitan palautetta aina suoraan valmistajalle (koska en juurikaan koskaan säilytä kuitteja). Tavallisesti antavat sitten lähettää tehtaalle korjattavaksi, on korjanneet mm.reimalla vetoketjuja parikin vuotta vanhoista takeista.
Onkohan mulla toivoa saada hyvitystä!?
ap
Kirjoita sinne valmistajalle ja ota kuvia kengästä mukaan! Kerro että olet todella pettynyt etkä halua maksaa tuollaista hintaa noin huonoista vetskareista! Toivoa on joten kannattaa yrittää! Et menetä mitään!
Oletko myös kuuluut että suutari korjaa kenkiä? Myös vetoketjuja kengissä?
Jos on syksyllä ostettu, niin tuskin enää korvaavat vaikka kuitti löytyikin. Harmi sinänsä.
koska kyllä kenkien kuuluu kestää tuota pitempään, myös vetoketjujen. Kun menet pyytämään hyvitystä, niin yritä pukeutua mahdollisimman siististi ja sen näköisesti, että sulla olisi suhteellisen paljon rahaa. Ole ystävällinen, kohtelias, älä huuda, mutta kuitenkin suorasanaisesti ilmaise, että haluaisit hyvitystä. Ja jos mahdollista, niin älä mene kauppaan pahimpaan ruuhka-aikaan, vaan sitä ennen tai sen jälkeen.
Os kuitenkin ovat hyvälaatuiset ja mahtuvat lapselle vielä ens talvena, niin voisit viedä ne suutarille ja kysyä saako niistä vielä kalua.
Täällä meilläpäin olen vienyt ainakin hajonneen repun ja parit kengät retusoitaviksi.
mutta olen myös kuullut että se maksaa! Vai tekevätkö ihan ilmaiseksi tällaisia korjauksia, kun tuote menee rikki "ennen kuin kuuluu" ;D!?
Soitin liikkeeseen, vetosi siihen että on kuluva osa. Minä vetoan siihen että tuotteen tulee kestää 5 kk.
Lähden tästä liikkeeseen, terve :)
ap
Suutarille?