Ennen meni 3 pankkipäivää että eri pankkien välillä kulki raha.
Kauanko nykyään menee? Nordeasta siirsin Sampoon rahaa, koskahan näkyy Sampon tilillä?
Kommentit (13)
miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?! Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?
tuo takkuilee. Ja olen muutenkin ryytynyt pankkien koko ajan kasvavaan härskiyteen laskuttaa jopa siitä, että ITSE maksan laskuni kotipäätteellä. Ja oikeasti se ON pienoinen ongelma, jos tuo siirtoaika vaihteleekin vielä. Se vaikeuttaa laskujen maksua. Jos nyt vaan asiallisesti vastaisitte, ettekä minua alkaisi kivittää asiasta, joka on oikeasti typerä epäkohta.
Mene töihin ruikuttaja!
miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?!
Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?
Saavat korkotuotot niiltä päiviltä kun rahat ovat "liikkeessä".
meni ainakin viimeksi joku viikko sitten kun siirsin niin kaksi päivää. Aamulla laitoin siirron ja pari päivää meni. Ei uskoisi, että vielä nykyään rahaa pantataan tollain.
Olen siirtänyt Nordeasta Sampoon ja näkynyt seuraavana päivänä.
mihin kellonaikaan maksat. Jos maksat myöhään illalla, se kirjataan maksetuksi silloin,mutta siirtyminen alkaa vasta seuraavasta päivästä. Tästä eteenpäin 2-4 pankkipäivää.
t. pankkivirkailija
mihin kellonaikaan maksat. Jos maksat myöhään illalla, se kirjataan maksetuksi silloin,mutta siirtyminen alkaa vasta seuraavasta päivästä. Tästä eteenpäin 2-4 pankkipäivää. t. pankkivirkailija
missä itse olet/siirrät on heti käytettävissä.
Ja välissä ei ollut viikonloppua. Arvatkaa vituttiko? Tämä tapahtui joskus tämän vuoden alkupuolella, olisiko ollut tammikuuta.
Ehkä niillä oli jotain tiedonsiirto-ongelmia, mutta eivät niistä ainakaan tiedottaneet.
miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?!
Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?
miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?! Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?
sua siinä hermostuttaa?
tuo takkuilee. Ja olen muutenkin ryytynyt pankkien koko ajan kasvavaan härskiyteen laskuttaa jopa siitä, että ITSE maksan laskuni kotipäätteellä.
Ja oikeasti se ON pienoinen ongelma, jos tuo siirtoaika vaihteleekin vielä. Se vaikeuttaa laskujen maksua.
Jos nyt vaan asiallisesti vastaisitte, ettekä minua alkaisi kivittää asiasta, joka on oikeasti typerä epäkohta.
Meillä siirrellään viikoittain rahaa op:sta Nordeaan ja toisin päin, ja lähes aina näkyy seuraavana päivänä, jossei ole siirtänyt myöhään illalla. (sitten näkyy sitä seuraavana päivänä)
juurihan taisit myöntää, että sinulla on rahapula. Ethän muuten hermoilisi laskujen kanssa. Keneltä jouduit vippaamaan rahaa ja se ei näykään sinulla vielä?