Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen meni 3 pankkipäivää että eri pankkien välillä kulki raha.

Vierailija
24.03.2011 |

Kauanko nykyään menee? Nordeasta siirsin Sampoon rahaa, koskahan näkyy Sampon tilillä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?! Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?

tuo takkuilee. Ja olen muutenkin ryytynyt pankkien koko ajan kasvavaan härskiyteen laskuttaa jopa siitä, että ITSE maksan laskuni kotipäätteellä. Ja oikeasti se ON pienoinen ongelma, jos tuo siirtoaika vaihteleekin vielä. Se vaikeuttaa laskujen maksua. Jos nyt vaan asiallisesti vastaisitte, ettekä minua alkaisi kivittää asiasta, joka on oikeasti typerä epäkohta.

juurihan taisit myöntää, että sinulla on rahapula. Ethän muuten hermoilisi laskujen kanssa. Keneltä jouduit vippaamaan rahaa ja se ei näykään sinulla vielä?

Vierailija
2/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?! Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?

tuo takkuilee. Ja olen muutenkin ryytynyt pankkien koko ajan kasvavaan härskiyteen laskuttaa jopa siitä, että ITSE maksan laskuni kotipäätteellä. Ja oikeasti se ON pienoinen ongelma, jos tuo siirtoaika vaihteleekin vielä. Se vaikeuttaa laskujen maksua. Jos nyt vaan asiallisesti vastaisitte, ettekä minua alkaisi kivittää asiasta, joka on oikeasti typerä epäkohta.

Mene töihin ruikuttaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?!

Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?

Saavat korkotuotot niiltä päiviltä kun rahat ovat "liikkeessä".

Vierailija
4/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ainakin viimeksi joku viikko sitten kun siirsin niin kaksi päivää. Aamulla laitoin siirron ja pari päivää meni. Ei uskoisi, että vielä nykyään rahaa pantataan tollain.

Vierailija
5/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtänyt Nordeasta Sampoon ja näkynyt seuraavana päivänä.

Vierailija
6/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin kellonaikaan maksat. Jos maksat myöhään illalla, se kirjataan maksetuksi silloin,mutta siirtyminen alkaa vasta seuraavasta päivästä. Tästä eteenpäin 2-4 pankkipäivää.

t. pankkivirkailija

Vierailija
7/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin kellonaikaan maksat. Jos maksat myöhään illalla, se kirjataan maksetuksi silloin,mutta siirtyminen alkaa vasta seuraavasta päivästä. Tästä eteenpäin 2-4 pankkipäivää. t. pankkivirkailija

missä itse olet/siirrät on heti käytettävissä.

Vierailija
8/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välissä ei ollut viikonloppua. Arvatkaa vituttiko? Tämä tapahtui joskus tämän vuoden alkupuolella, olisiko ollut tammikuuta.

Ehkä niillä oli jotain tiedonsiirto-ongelmia, mutta eivät niistä ainakaan tiedottaneet.

Vierailija
9/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten h¤%**##tissä on mahdollista, että tietokoneaikana tuollainen kestää 2-4 PÄIVÄÄ?!

Kuoriiko pankki siinä jotain hyötyä välistä?

Vierailija
10/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua siinä hermostuttaa?

Vierailija
12/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo takkuilee. Ja olen muutenkin ryytynyt pankkien koko ajan kasvavaan härskiyteen laskuttaa jopa siitä, että ITSE maksan laskuni kotipäätteellä.

Ja oikeasti se ON pienoinen ongelma, jos tuo siirtoaika vaihteleekin vielä. Se vaikeuttaa laskujen maksua.

Jos nyt vaan asiallisesti vastaisitte, ettekä minua alkaisi kivittää asiasta, joka on oikeasti typerä epäkohta.

Vierailija
13/13 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirrellään viikoittain rahaa op:sta Nordeaan ja toisin päin, ja lähes aina näkyy seuraavana päivänä, jossei ole siirtänyt myöhään illalla. (sitten näkyy sitä seuraavana päivänä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan